• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • sugarrush

Ja fast förra gången hade vi inget sex, och det blev ju ändå missfall.... Den här gången kommer vi nog ha lite "försiktig-sex" tror jag.
    Ska kanske kolla med läkarna när jag tar mig till sjukhuset vad de säger om saken.

Tänkte inhandla albyl minor idag förresten!

• Mabaja

sugarrush: du ÄR gravid... grattis. så himla kul!

vi har det jättemysigt, är så stolt över min flicka. nu har hon börjat "prata" med.. så himla gulligt att lyssna på...

Wilda 101010, mabaja.blogspot.com
  • rontgensyrran

Hej alla söta flickor,

Jag kommer att dra mig undan lite grann nu i ca 2 veckor. Ska åka och bo hos mamma i Jkpg då  vi har det struligt på hemmafronten. Vill inte skriva ut mer än så här i forumet. Men mår inte speciellt bra just nu. :(

• Muffe80

Mabaja, en liten personlig fråga.
    Jag är rädd att känna mig som en tant i min kropp sen, att magen hänger, tuttarna blir små och att man inte ser ut eller känns som vanligt där nere... är det så illa?

• sugarrush

Åh rontgensyrran, hoppas det blir bättre. Jobbigt! Kram!

• Mabaja
    Muffe80 skrev 2010-10-19 10:13:35 följande:
    Mabaja, en liten personlig fråga.
    Jag är rädd att känna mig som en tant i min kropp sen, att magen hänger, tuttarna blir små och att man inte ser ut eller känns som vanligt där nere... är det så illa?
    Just såhär tidigt så ja magen är slapp, ser lite ut som en tom påse. Men blir bättre och bättre för varje dag... Blir ju annat sen när man får träna mage, rygg och bålstabilitet... Jag går och spänner magen hela dagarna då jag vill ha en bra hållning och då ser min mage ut som innan.

Tuttarna.. ja du.. Jag ser ut som Dolly Parton! Har 80G i amnings-bh men ska iväg nästa vecka och hoppas på att hitta en i 75I för nu är den stor runt om och liten i kupa! HAHA,
    Wilda 101010, mabaja.blogspot.com
  • rontgensyrran

Tack gulliga ni. Men tyvärr kommer detta nog sluta med att jag blir ensamstående. Inte vad jag hade räknat med när vi blev gravida i april :(

• sofy
    rontgensyrran skrev 2010-10-19 10:27:21 följande:
    Tack gulliga ni. Men tyvärr kommer detta nog sluta med att jag blir ensamstående. Inte vad jag hade räknat med när vi blev gravida i april :(
    Men va? Nej gud va tråkigt! Började undra vart du tagit vägen.. Rynkar på näsan Tänker på dig o skickar massa kramar!! Hör av dig igen när du orkar!! Hjärta
  • Muffe80

Jag känner mig som "vanligt" idag... hm, spydde imorse men sedan dess har jag druckit oboy, ätit en mjuk macka och fyra knäckebrödsbitar... inte likt mig... vänder det nu kanske?

Har som sagt världens bästa sambo som fixar och tar hand om mig, om någon har tips på vad man kan ge honom så tar jag gärna emot det!

Röntgensyrran, beklagar. Vad tråkigt men hoppas att det kanske löser sig för er?

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma