• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Muffe80

Så "klumpen" som sticker ut där i mitten är snoppen/pungen?

Grattis!!!!!!

• färnik
    sofy skrev 2010-10-26 15:14:50 följande:
    Hahaha, åååh så ballt o se va de är!! :D Jag e såååååå GLAAAAAD!!!! Jag visste de..
    Åh, grattis! Gud vad roligt att få veta! Jag vill också veta vad jag väntar, men det får väl tyvärr vänta ett tag till, förhoppningsvis inte så länge som till förlossningen dock!
  • Odetta
    Happiness skrev 2010-10-26 12:25:37 följande:
    Ja läkare obstetriker skulle jag satsa min apengar på i första hand. Fick mina resultat idag by the way. TSH 0,69, fritt T4 15. Inga kroniska skador på thyroidea (finnålspunktionen) Alltså ingen struma eller dy. Härligt! En sak att ta bort. Då är det "bara" Hypo. Som du Sofy
    WOOHOOO vad BRA gumman!!!! Måste kännas otrolitg skönt att ha fått OK-stämpel på dem där proverna *glad för din skull*
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • sofy
    färnik skrev 2010-10-26 15:20:42 följande:
    Åh, grattis! Gud vad roligt att få veta! Jag vill också veta vad jag väntar, men det får väl tyvärr vänta ett tag till, förhoppningsvis inte så länge som till förlossningen dock!
    Jag lägger ut på bloggen om 5 min! Kolla då ;)
  • sofy
    Muffe80 skrev 2010-10-26 15:19:58 följande:
    Så "klumpen" som sticker ut där i mitten är snoppen/pungen?

Grattis!!!!!!
    Hahaha, jupp.. de va ingen tvekan sa hon..
  • färnik

Nu är jag lättad! ringde försäkringskassan precis, kom fram direkt, och fick veta att mina resterande pengar kommer den 27:e Hon kunde inte svara på varför det blivit uppdelat, men det spelar ingen roll, huvudsaken var att pengarna kommer! Puh!

• Odetta
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-10-26 14:13:14 följande:
    Idag fick jag träffa läkaren! 3 veckor till i sängen och sen ny bedömning. Dock så ville hon inte känna på tappen med tanke på att jag har så mycket sammandragningar och då kunde det reta fram något. Samma visa fortfarande, blir det värre så ska vi åka in. Men det är bara det att idag har jag haft mer SD än vad jag varit utan känns det som! Dock gör de inte så ont som när vi åkte in förra gången.
    Vad skönt att du fick träffa läkaren idag, och lika skönt att sjukskrivningen fortsätter. Inte så kul med sängläge, men vet du....jag lovar dig på heder och samvete att det i slutändan är värt varenda tråkiga sekund!

*bamsekram*
  • Odetta
    sofy skrev 2010-10-26 15:06:48 följande:
    Nån som vill gissa vad vi väntar??! Drömmer

ÅÅÅHHH vilken sööööt liten POJKE!!!!!! Wiiiiieeeeee!!!!!!!!!!!!!!! *så lycklig för er skull*

***bamsemegakramisar***
  • Smålands jänta i storstaden

Fina siffror odd! Jo varje gång liten kickar så känns det värt var enda sekund i sängen, förutom just nu då han använder blåsan som boxningskudde. Inget snack om saken att jag inte fick jobba, jobbar som vårdare på en gruppbostad, och så känns det skönt med koll om 3 veckor igen!

• sofy
    Odetta skrev 2010-10-26 15:28:30 följande:
    ÅÅÅHHH vilken sööööt liten POJKE!!!!!! Wiiiiieeeeee!!!!!!!!!!!!!!! *så lycklig för er skull*

***bamsemegakramisar***
    Hahaha visst ser man bra!!! Så jävla ballt att HAN låg så man såg direkt.. de va bara en slump men läkare hajjade till o utbrast "Oj" wiiiiiiiiiiiiiiho!!! Jag e så glad.. nu kan jag relatera till HONOM därinne!!

Jag sa de hela tiden.. i knew it!! Mammakänslan rules!! ;) Min man sa flicka.. Haha tji fick han!!

KRAAAAAM!!!!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma