-
jag skrevvad läkaren sa till mig och idag sa bm annat telfon att läkaren är mycket osäker och kan inte uttala sig om graviditeten nåt i livmodern finns men det är alldels för tidigt att utläsa då det var alldeles för tidigt att kunna se. Frågade vad bm menade ja för liten inga hjärtslag för tidigt för osäkert och så betedde sig inte läkaren mot mig sa jag till bm, det kan jag inte svara ppå då jag inte var med sa bm så vi väntar med vidare saker tills du harit på ett vul för innan dess är det inget.Mamma till W skrev 2011-03-04 14:26:46 följande:du har ju faktiskt bara dig själv att skylla. Jag är ledsen, men hela tråden har stöttat dig. Du har skrivit att storleken stämde överens med sista mens och nu är den på tok för liten. Sjukvården får inte ljuga så det kan du inte säga... -
vart i 2 instansewr försökt väcka åtal i hd också men fick avslag, träffar dom 2 timmar per vecka ja med då jädra umgängesstöd som inte behövs, fick kämpa i över 1 år för att få ha umgänget i mitt hem och det försökte dom sno nu i julas fr när ena tanten sa upp sig och det 7 veckor innan umgänget kom igång igen och då såg jag inte barnen alls. eller pratade med dem.Mamma till W skrev 2011-03-04 14:31:39 följande:ja men du får ju leva i nuet? Och kämpa för dem... Jag fick träffa mina föräldrar var tredje helg.. Inte dog jag av det, inte mår jag dåligt av det idag... Jag kan ju inte skylta inför hela världen att jag varit fosterhemsplacerad i 7.5 år pga mina föräldrar... jag har en mamma begravd och hon gick bort när vi fortfarande var osams och har två syskon som är döda... Du har aldrig nämnt dina barn, men har du två timmars rätt till barnen så får du ju gå till rätten med det... 2 timmar är ändå inte fy skam om man tänker på hur andra barn har det...
-
ja i livmodern ja men sen satt hon skrev när jag gick ut ur rummet och då skrev hiín att det var litet för bm sa nåt annat till mig idag.MCT79 skrev 2011-03-04 14:44:10 följande:Men det inlägget som Marlyn citerade då Telgebo`?
telgebo skrev 2011-03-02 13:57:38 följande: Detta skrev läkaren i min journal intrauterin gravid 6+3. var tvungen att fråga vad betyder intrauy´terin? Jag kopplade ihop det med nåt galet att det var utanför eller nåt. men hon sa det betyder i livmodern, och jag pustade ut igen.
Där skriver du ju att hon SKREV det i din journal....?
herregud sitta och kopa inlägg jag skrivit jag känner mibg illa till mods att ni håller på alltså. känner mig totalt överkörd och vet inte om jag orkar förklara och skriva mer för ni vänder fan på allt. trodde man skulle få stöd men det känns inte så -
när jag tom sa till bm att det luktade illa i underlivet och att jag orade mig för uvi sa erbjöd hon sig inte att jag kunde komma och kolla det hos henne på mottagningen utan hon sa bara ja du har väl en husläkare du kan gå till, precis som att jag inte skall ta deras tid om jag inte är gravid.
-
nää det minns jag inte alla akter finns hos mina advokat inne i stockholm.MCT79 skrev 2011-03-04 14:52:54 följande:Jag vill fortfarande gärna läsa ärendet. Har du något ärendenr?
jag vet inte om du ska läsa dom det är för personligt och jag vill inte hänga ut mina barns namn födelsedatum och mitt ex ondra inblandade och det står ändå mycket lögner där gripna i luften tex är inte mitt papper med om mitt psykiska välbefinnande som en psykiatriker skrev som kunde uteslyta att min depression 12 år innan första barnet föddes skulle ha nån negativ påverkan på barnens välbefinnande de har i sin utredning fos fr bata tagit med allt positivt om pappan och så en allt det negativt dom kan komma på ocg lagt på lite lögn på det för att ge en helfel bild ac oss både föräldrar pappan har tex straffar barnen gått in med nyfödda huvud i väggen inte jag men det lyssnar ju ingen på. -
nu ska jag fanns det känns som att bestiga mount everest åka oc handla mat, ska köpa kött och kroketter längtat efter kött lääänge nu och sen hem och låsa in mig och gråta. Har bara lust att svepa 1 vinare ikväll, men det vågar jag inte.
-
Jag ska låsa mitt konto här för att slippa snokande så ni som vill ligga i min adressbok säg till så lägger jag till er. känner jag inte till dig så får du förklara vem du är.
-
läkaren skrev tydligen som bm läste upp för mig i telefon idag intrauterin graviditet för liten ingen hjärtaktivitet syns åb om 2 veckorMCT79 skrev 2011-03-04 15:08:19 följande:Jag försöker bara få ihop det. Så du menar att läkaren först skrev 6+3, hjärtaktivitet och sa till dig att allt såg bra ut och sen när du gick så ändrade hon och skrev det andra som barnmorskan sa till dig idag?
Nåja. Du har ju ett nytt vul om knappt två veckor... vem var det här inne som bara fick se hinnsäck runt 6+0 och sedan var fostrat 16,7mm för nån dag sen?? Jag rör ihop alla känner jag nu...
nu måste jag snart gå, hoppas slippa åka till stan men affären här har skitdåligt utbud så jag får väl pallra mig till stan fuck -
vad tjänar du på att hitta på en massa skit om mig nu då helt plötsligt? Jag har aldrig påstått att jag har haft mer än 1 MA och det är sant, jag har haft 1 MA i maj 2010. Jag har aldrig påstått vara BM men jag har jobbat på förlossningen, jag har aldrig haft 4 nick så jag fattar inte vad du håller på med och jag har aldrig sagt att jag ska åka till Danmark och göra IVF utan insemination om jag inte hittar nån donator i sverige.2 barns mamma84 skrev 2011-03-04 15:19:58 följande:Telgebo:
Du blev det kaos i tråden men man ska alltid vara alig och berätta för sen kan det gå fel likom och folk inte hänger med längre.
Dig och dina barn visste jag då du berättat men det har du sagt med alla dina nick att du inte haft barn fast du har barn och att du fått mer ma sen innan och att du har sagt också du skulle åka till dk för provrörssak och sen att du är barnmorska osv .. du borde veta då om hjärtat som slog eller ja som du sa osv.
Det kan bli förvirrade likom.
Själv har jag bara haft 2 st nick i hela tiden jag varit i Fl sen 2007
carina_mamma84 och 2 barns mamma84 mendans du har haft hmm 4 st
Att jag inte berättart om mina barn är för att jag inte orkar med alla tusen frågor och helt OT i trådar. -
Ha ha haSmålands jänta i storstaden skrev 2011-03-04 15:53:18 följande:Sofy: kommer det in en blond tjej med knullruffs, rött bowlingklot på höger hand, bowlingskorna på och öppen 7cm så vet du att det är jag! Hahahaha