Inlägg från: telgebo |Visa alla inlägg
  • telgebo

Plus igen efter mf/ma

3 barns mamma84 skrev 2011-03-03 11:09:23 följande:
    Menvärk kommer hos en kvinna varje månad men visse får inte änns mensvärk
    Mensvärk säger bm att värkar känns men som dubblar sig sen och gör mer ondare.
    Sd är när livmodern tränar och övar sig fram och barnet växer känns som mensvärk oftast kommer då och då och kommer med stress också.
    Har jag sagt nåt annat då?

Ang kortväxr typ 135 cm och väntar barn på 4 kg då snackar vi kortväxt.
    Gravid v.6+4 BF 24/10
  • telgebo
    3 barns mamma84 skrev 2011-03-03 11:15:44 följande:
    Lägg ner
    va jag frågade vad du menar och så sitter du och påstår typ samma sak och jag frågar mig varför du emotsäger mig och så fort du inte kan svara så ska man lägga ner.

Okej då ska jag fråga en annan sak, varför står det en massa skit om mig i din blogg? Att jag betalat 5500 kr för att knulla mig till ett barn? Ja det står så i din blogg. Det är så fel som det bara kan bli och jag har då aldrig betalat för att ha sex, det jag pratade om var att en insemination i Danmark kostar 5500 kr, det är stooor skillnad.
    Gravid v.6+4 BF 24/10
  • telgebo
    3 barns mamma84 skrev 2011-03-03 11:16:35 följande:
    Var det något mer än jag som såg Efter Tio igår och hörde om katter och hunder om maskar !!!
    Jag behöver hjälp NU
    Var på vul då så jag såg inte
    Gravid v.6+4 BF 24/10
  • telgebo
    Mamma till W skrev 2011-03-03 11:32:37 följande:
    Det där med träningen, jag körde ju på ändå. Men jag fick sd först på slutet.. Igår när jag var på öppna förskolan kom en mamma "visst tränar du på sats? Jag såg dig när du var höggravid och där står du och kör bodypump"... Hon tyckte att jag var lite knasig med den jättemagen! haha.
    Lite knasigt ja, det är som min ex svärmot 59 år och är instruktör i bodypump ha ha.
    Gravid v.6+4 BF 24/10
  • telgebo
    3 barns mamma84 skrev 2011-03-03 11:36:38 följande:
    nån av er som har katt ? måste ha en kunnig människa nu
    fråga inne på husdjur
    Gravid v.6+4 BF 24/10
  • telgebo
    Mamma till W skrev 2011-03-03 11:37:55 följande:
    sista passet jag körde bodypump var jag i v 36... spinning körde jag veckan innan jag var beräknad, men då sa personalen till mig att du fick jag banne mig hålla mig hemma. haha.

Sofy: Se det positiva, nu "övar" Devin sig och när det drar igång ordentligt säger det bara poff så är han ute och eftersom du är så van vid förvärkar kommer det riktiga värkarbetet inte alls vara så jobbigt eller göra sååå ont! Så var det för mig iaf! :) Var först vid krystvärkarna det började bli jobbigt (krystvärkar vid 8 cm då W låg med huvudet uppåt och handen på kinden)
    jisses mabaja vilket träningsfreak du är då? Fick du inte sd avall ansträngning? Jag kunde ju inte rra mig på slutet för då kom sd rirekt så spinning och bodypump hade jag inte en tanke på, bara ta sig in bilen och köra till bm var ju ett träningspass ha ha
    Gravid v.6+4 BF 24/10
  • telgebo
    Mamma till W skrev 2011-03-03 11:49:10 följande:
    Viktigaste är att lyssna på kroppen! Jag hade ju gått upp 2.5 kg i vecka 30 så trots att jag var väldigt stor så kände jag mig inte så tung. På bf hade jag gått upp 8 men när W tittade ut tio dagar senare stod vågen på +12... och som jag får slita med att få bort. :(
    telgebo skrev 2011-03-03 11:41:07 följande:
    jisses mabaja vilket träningsfreak du är då? Fick du inte sd avall ansträngning? Jag kunde ju inte rra mig på slutet för då kom sd rirekt så spinning och bodypump hade jag inte en tanke på, bara ta sig in bilen och köra till bm var ju ett träningspass ha ha
    Körde ett danspass i v 32 och då fick jag massor av sammandragningar, sen lite när jag körde spinning, men det var bara att räta på ryggen så släppte det och så kunde jag köra vidare! :) Det enda jobbiga var fogarna.
     Det var min mardröm att inte kunna röra mig. Fick visserligen tips om att ändra min träning pga min foglossning men med dubbla bälten så gick det bra, sen att jag inte kunde komma ur bilen knappt var en annan sak. Jag är liiite envis ibland!
    Köra med dubbla bälten för foglossning och ända vara så envis ha ha

Du ska inte söka till Gladiatorerna nu då? Tv 4 söker tävlare ha ha
    Gravid v.6+4 BF 24/10
  • telgebo
    Pancakes skrev 2011-03-03 12:45:08 följande:
    Blääää, får gåshud av sånt där. Sitter och äter lunch framför datorn men ska nog läsa nåt annat nu tror jag :)
    Ha ha, tur att jag inte satt här och åt. Jag köpte en låda kyckling på 1 kg, vet inte vad jag tänkte med, inte huvudet iaf för hur fan ska jag själv kunna palla i mig 1 kg kyckling. Går ju inte att dela bitarna i Stina lådan, ha ha.
    Gravid v.6+4 BF 24/10
  • telgebo

Mår ni illa om ni är hungriga? Känner mig helt matt och illamående ohch törstig hela tiden men kom på att jag knappt har ätit på hela dagen, har sovit och varit så trött och slut.

Gravid v.6+4 BF 24/10
  • telgebo

usch jag har så mycket sura uppstötningar, hade nyss det nu igen. Brukar inte ha det annars och detta har pågått ända sedan några dagar före jag plussade.

Gravid v.6+4 BF 24/10
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma