Inlägg från: telgebo |Visa alla inlägg
  • telgebo

Plus igen efter mf/ma

Mamma till W skrev 2011-03-04 18:23:38 följande:
    Telgebo: Men förlorat har du ju inte gjort, de lever ju och har det bra, eller? Det är bara att de inte bor hos dig 24/7? Jag har förlorat 2 syskon och min mamma men då är de ju begravda.. Jag har inte förlorat min syster som jag inte får träffa (fosterhemsplacerad hos sin faster), utan henne får jag vänta på tills hon är så pass stor att hon får välja själv. Bara en tanke...
    jo jag har förlorat de är ju inte mina längre
    Gravid v.6+5 BF 24/10
  • telgebo
    MCT79 skrev 2011-03-04 18:25:41 följande:
    Wow! Vilken fredagkväll! Live-rapport från förlossningen! Hur går det för dig Sofy är de nöjda med dig??

Telgebo: Jag var med i den förra tråden... vi som längtar efter plus efter missfall...där var du också. Går man tillbaka och läser där så finns det inget tvivel om att det är samma person.
    Nu skriver alla en massa här om Sofy, förlossningen och du sitter och letar upp gamla inlägg som du citerar och återigen drar upp en massa skit... Snälla sluta nu.
    Var lite mer i nuet, det som har varit kan man inte göra nått åt, det som kommer kan man inte göra nått åt... man kan bara leva NU.
    okej alla andra får läsa ikapp men inte jag. har vart och handlat nere på stan liksom tar ett tag och vill läsaom det står nåt skit om mig som måm slängt ur sig brukar ju alltid vara nån, menbookej alla får läsa ikapp men inte jag, rättvis deal, men okej ingen idé att jag skriver här längre för 1 får inte svar på mina frågor, 2 ni sitter och påstår att jag är hon i den andra tråden bla bla bla och 3 massa annat som inte strämmer och tycker jag ska lämna tråden och dug jag vet inte allt. Tycker ni att ni stöttar mig schysst på samma sätt som andra, spela roll om man fått 5 mf eller 1, det är väl lika jävligt oavsett.
    Gravid v.6+5 BF 24/10
  • telgebo

3+ bertyder gravid i minst 5 v och det var ju då inte då så jag fattar inte hr man kan få fel

Gravid v.6+5 BF 24/10
  • telgebo

mabaja du har fel och jag tycker ni kan hålla tyst om mitt förra nick här och till varandra i inbox gb och träffar och så, jag tycker det är jävligt taskigt att dra upp gammalt groll och så klagar ni över att jag tjafsar när det är ni sm håller på och är nästan mer skyldiga än jag.

nåt annat jag kan mnog dra härifrpn lär inte bli saknad känns ju jävligt kul, kan ju dö också vilken fest ni skulle ha,m, så jävla välkommen känner jag mig här.

Gravid v.6+5 BF 24/10
  • telgebo
    kajsalisa skrev 2011-03-04 18:29:42 följande:
    Onödigt att outa det kan jag tycka...
    håller med och anmält det men det var fel iofs
    Gravid v.6+5 BF 24/10
  • telgebo
    Mamma till W skrev 2011-03-04 18:32:21 följande:
    De kommer aldrig vara någon annans än dina och pappans.... Så på det viset förstår jag inte... En annan sak är väl om de är döda eller bortadopterade.. Nu har ju en annan vårdnaden och du får ju träffa de varje vecka.. och vårdnaden kan man ju ändra på... Lite jobbig procedur men det går...

Jag själv är uppväxt i fosterfamilj men jag blev aldrig "deras" barn, jag var fortfarande mamma och pappas barn, även om jag inte träffade de mer än var tredje helg! och Sandra är och kommer alltid vara min syster även om jag inte får träffa henne... Det är ju mammas dotter och jag är mammas dotter.. Hon är ju inte förlorad bara för att hennes faster tar hand om min syster...
    snälla jag orkar inte, jag vet mer om detta än dig så kan vi lägga ner denna diskussion nu för jag orkar inte prata med folk som ogillar mig om detta.
    Gravid v.6+5 BF 24/10
  • telgebo
    kajsalisa skrev 2011-03-04 18:36:06 följande:
    Du kanske är en av dom som utsöndrar en himla massa hormoner tidigt. Min kompis är tvärtom, hon har inte fått plus förrän runt v 7-8...

Men snälla, snälla, snälla Telgebo. Sluta grubbla nu. Du mår inte bättre av det och som du kanske märker så börjar folk i tråden tröttna. Det betyder INTE att vi bryr oss mindre, men det är ganska svårt att hinna med i svängarna....
    jag har fan sagt 10000000000gr att jag mår skit och exploderar av oro typ depressionsoro nu  nån förberedelse inför om det skulle skita sig nåt  jag tar nu i tron att då gör det inte lika förbannat ont mär ma eller mg sker för jag kan inte tro atrttt jag kommer bli mamma i oktober, känner mig så ensam har ingen att prata med och här känner jag inte riktigt förstådd och massa skäll på mig hela tiden och som skriver riktiga elaka saker och även ren skit om mig som inte stämmer och som sriver vad jag skrev förut för typ 1 år sedan. ni tyckerjag drar upp gamla saker som skedde idag och ni drar upp saker som skrevs för 1 år sen, så lägg av för fan om ni inte tål att jag läser ikapp och kommenterar inlägg från i eftermiddags så ska ni väl inte dra upp vad jag skrev för 1 år sen
    Gravid v.6+5 BF 24/10
  • telgebo

mabaja jag anmälde för jag vill inte att nån som inte vet ska leta upp det jag skrev och börja tjafsa med mig och hålla på men du s´krev inte mitt nick rätt så

jag anmälde inte av hat utan för att skydda mig själv. du gillar mig? Ähh känns inte så kan jag säga.

Jävla cb digital att sätta griller i huvudet på mig och jävla kropp att stinka fan då och ingen annan tycker jag luktar illa så jag har väl nåt fel på näsan då

Gravid v.6+5 BF 24/10
  • telgebo
    MCT79 skrev 2011-03-04 18:43:27 följande:
    Hörrni inspirera mig med fruktsalladstips... jag snöar in i det vanliga... äpple, banan, apelsin...  vindruvor?
    hackade nötterpå eller keso om du gillar det
    Gravid v.6+5 BF 24/10
  • telgebo
    maria204 skrev 2011-03-04 18:49:31 följande:
    På spåret är väl ikväll? Får ju inte missas. Sofy får hålla igen under tiden!
    just semifinal 2 och på tv 4 lets dance
    Gravid v.6+5 BF 24/10
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma