-
kommer överens om vad? försökte ta detta med dig via inbox men du nonchalerade det och jag vill bara att du tar bort det felaktiga i din blogg om att jag betalat för att få sex med 5500 (vad skulle jag få dom pengarna ifrån förresten) sedan kan jag lämna dig ifred om det är så du vill ha det så men jag vill inte läsa massa skit om mig i andras bloggar och det tror jag ingen vill.3 barns mamma84 skrev 2011-03-04 12:46:15 följande:lämnar tråden då vi inte kommer överräsn -
okej jag tänkte skriva nåt som hänt som inte är bra men tappade lusten när hela tråden är emot mig ov stötrtar 2barns mamma så jag skiter i det
-
skrev ju att jag försökte ta det via inbox med henne men hon ville ju inte svarpå varför jon utger mig att ha pröjsat 5500 kr för ett ligg och jag tror ingen vill läsa skit om sig själv i nåns blogg så ursäkta då att jag blir ledsen och arg att bli uthängd som ett luder som är så desperat som hon uttryckte det i bloggen att få ett ligg.
-
fy fan marlyn gråter med dig. Själv har jag för litet embryo i livmodern så ma igenMarlyn skrev 2011-03-04 13:32:03 följande:Det gick inte bra.... utomkvedshavandeskap. På måndag ska jag få reda på om den är kvar för isf måste jag ta bort den med titthålsoperation.
Säcken vi såg förra måndagen va helt borta och det verkade bara vara en vattenblåsa som livmodern själv hade producerat av någon korkad anledning.
precis som förra gången då var den också för liten. önskar att läkaren kunde ha vart ärlig istället.
Fy stackare marlyn hittar inga ord för vad du måste känna nu -
Det står inget om hjärtslag i min journal hon sa så för att göra mig glad och det står för liten i min journal och för svårt att avgöra , alltså mer negativt än vad hon gavs sken för.3 barns mamma84 skrev 2011-03-04 13:47:13 följande:Om hon såg ett hjärta slå varför skulle det vara ma igen ?
Det spelar ingen roll om den är liten eller stor kanske så att du hade en sen ägglossning ??
Min pojk var oxå liten för tiden hade sista mens 10 mars och enligt det skulle jag ha BF 15 dec men enligt henne 22 dec så han var så liten precis som du nu.
Jag vet när ägglossningen var och sexet var och du var 1 vecka korate gången har ju ingen betydelse i mitt fall. -
snälla ifrågasätt inte en läkare som lurade mig, hon såg ingen hjärtaktivit för det står inget om det i min journal bara det är för litet och inget går att tyda och förra gången var den också för liten för den vecka jag var i och fick då ma så det är samma grej nu + symtom som försvinner så jag vet fortfarande inte ett skit. Hade varit bra om läkaren hade kunnat vara ärlig och sagt som det var än att inbilla sig nåt och sen skriva sanningen i min journal.
-
såg ingen hjärtaktivitet är ingen läkare och kan inte läkare se så kan ju knappast jag, men vill ni misstro så gör det då, orkar inte bli ifrågasatt mår redan skit.needtobreathe skrev 2011-03-04 13:51:50 följande:Ja, du kanske vet när ägglossningen var men ägget fäster inte alltid då så det kan diffa.
Du såg ju själv på skärmen sa du? -
för jag har fått ett jävla ma förr och haft så jävla mycket otur med precis allt i flera år och svårt att bli gravid så minsta lilla som kan glädja mig ska ryckas undan, blir det inget nu heller så orkar jag fan inte längre.3 barns mamma84 skrev 2011-03-04 13:52:41 följande:Varför måla hela värden svart !!!
Du är gravid SLUTA nu du gör mig förbannad !!
Allt kommer gå bra ska du se !! -
du har nog gjort fler sexförsök vid äl än jag. jag hade ju sex dagen före äl och befruktning sker ju max 1 dygn senare så senast tid finns ju i mitt fall.Muffe skrev 2011-03-04 13:54:47 följande:Telgebo, du sa ju själv häromdagen till mig när jag undrade om mitt bf, att man kan ha ägglossning senare än man trodde, men det gäller inte i ditt fall eller?
Kanske är lika bra att du får MA, eftersom d redan bestämt att det ska vara så?
Då slipper du oroa dig längre och kan gå vidare med andra planer i ditt liv! -
jag såg inhet hjärta slå har jag skrivit många ggr nu men läkaren ljög och sa att jag ser nåt som rör sig tycker jag eller jag ser inget eleeker jag ser nåt men ja nej jag vet inte men nånting rör sig men kan inte avgöra om det är hjärtat och när hon sa så så inbillade min hjärna för att så jävla gärna vill att det var något svagt men garanterat inbillning för jag har ju haft extrem otur i 3 år nu så varför skulle det vända och göra mig lycklig för.3 barns mamma84 skrev 2011-03-04 13:57:40 följande:Fast Äl visar pos behöver det inte betyda att ägget har fäst sig utan det kan ta längre tid !
Om du skrev att du såg ett hjärta slå och allt var bra för neg nu ?