Plus igen efter mf/ma
Vi äter frukost i sängen o ser på Vasaloppet! Myyyyys! Förra helgen åkte sambon öppet spår 90 km så han tycker det är jättekul att åreruppleva racet.
och jag kan inte tänka mig nåt, för lat och otränad med taskig kondis helt klart. Var vältränad som attan som yngre men det var då det ![]()
Syrran frågar varenda år om jag inte ska springa midnattsloppet med henne och hennes man, hon ger inte upp stackaren att få med mig
Säger till henne springa?? Är du inte klik, jag kan gå men det kommer ta tid, det är ju värkldens mödrabacke vid Katarina kyrka så jag ser redan framför mig hur jag kommer ligga halvdöd i mitten av backen och i sommar i augusti när det loppet är så är jag ju för tjock om magen förhoppningsvis och alldeles för tung så då komme rjag nog inte ens halvvägs upp i den backen ha ha.
Ha ha, måste berätta, min syrras man är hyftsat vältränad så han skulle köra ett lopp där man cyklar vad det nu heter, det kanske är vätterrundan. Han pallade inte ens halva för han fik kramp i rumpan och var tvungen att bryta så han är inte lika kaxig längre ![]()
Längdskidor är så trist, jag älskar däremot utförsåkning men det har ortopeden gett mig NO NO NO för efter mina 5 knäoperationer så det är bara att glömma, så jag får titta på när andra åker. Njöt när det var alpina VM
på TV.