• MCT79

Plus igen efter mf/ma

sugarrush skrev 2011-08-11 16:47:45 följande:
    Men gaaaah vad störigt MCT! Fattar att du är besviken! Kan du byta BM till nästa gång?
    jag ger henne en chans till nästa torsdag... är det lika då ber jag om den jag hade sist....
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • MCT79
    sugarrush skrev 2011-08-13 09:13:49 följande:
    Inatt kom smärtan tillbaka, denna gång i ryggen! Vaknade och hade så j-a ont, fick ta Alvedon och duscha hett i en timme för att få det att lätta. Ringde in till fl nu och de ville ha in mig på en koll nu på fm så jag inte har börjat öppna mig. Lite nervöst, men det känns ändå väldigt bra att de tog mig på allvar!
    Ohh hoppas att allt är som det ska! Tänker på dig!
  • MCT79

Var det nån av er som plötsligt blev dålig magen i v12 sådär`?  Har fått gå på toa flera ggr idag.... skönt iofs...

• MCT79
    3 barns mamma84 skrev 2011-08-13 10:51:08 följande:
    Har du varit förstoppad då ?
    Hihi skönt att det tömmer sig iaf då mår man lite bättre

Näh inte med mig jag var bara förstoppad fyfan jobbigt var det.   
    Jo det har varit riktigt förstoppat...=)

Kolla in denna... här ligger du i lä 2-barnsmamma...
    www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/kroppochhalsa/article12015668.ab
  • MCT79

En pojke som fötts i Indonesien nu som vägde 8,7 kg 62 cm lång...=)

• MCT79
    sugarrush skrev 2011-08-13 12:11:17 följande:
    Hej vännerna! Ni är så fina!
    Åkte in och fick göra en såndär ctg-kurva. Allt såg kanon ut och min älsklingsläkare hade jouren och kom in och tittade till mig, så allt frid och fröjd med bebisen.
    Han gjorde även gynundersökning, tappen var lång och sluten men det gjorde verkligen jätteont, (så att jag nästan började gråta) så med stor sannolikhet har jag åkt på uvi (det kan ju ge en hel del förvärkar..) Får svar på odlingen i mitten på nästa vecka. Känns sååååå skönt att ha kollat och ha fått besked att inget satts igång.

MCT, jag minns att jag var sjukt förstoppad första halvan av graviditeten, hemorrojder fick jag till och med... Aj det var inte skönt inte... Efter att jag passerat hälften blev jag lösare, åh vad skönt det var
    Oh vad skönt!! Fick du medicinering nu eller måste du vänta på odlingen?

Vet inte varför min mage plötsligt är lös... är väldigt stressad känslomässigt just nu, kanske är därför. Inget ont som inte.... osv.. =)
  • MCT79
    Safireee skrev 2011-08-13 13:51:50 följande:
    Dumma mobil! (tog bort mina radbryt)
    Dom har en förmåga att göra det! =)
  • MCT79

Har så ont.... Molar och drar som sjutton i sidorna/ljumskar.. Påminner om det jag hade V9...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma