• MCT79

Plus igen efter mf/ma

Evve81 skrev 2011-08-01 15:18:53 följande:
    MCT: När jag väntade dottern hade jag också SJUKT ont i magen. Var nära att åka på akuten flera gånger men fattade inte vad de kunde vara. Jag var hemma från jobbet och jag är i vanliga fall ALDRIG sjuk.

Shopping galningen har varit iväg idag med! Jag hoppas bebis kommer snart för jag vill gärna handla mer. Har faktiskt haft mens värk som kommer gå går på em idag så jag hoppas det är på G men man vet ju aldrig...... Dock är ju magen inte hård hela tiden mensvärken håller i sig men kanske.... Nåja om inte annat kanske doktorn kan göra underverk imorgon
    LÅter knäppt men skönt att höra! Nu närmar det sig vul så jag känner mig lite lugnare...liite...=)

Hoppas bebis kommer snart Prommis!!
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • MCT79
    Evve81 skrev 2011-08-01 17:44:25 följande:
    Det hoppas jag med och ska jag vara ärlig så tror jag det är på G i alla fall. Kände att jag måste klocka värkarna (som jag tror att det är) för att se hur många och långa och vilket mellanrum det är. Ska nog ringa vår barnvakt med så får kanske barnen sova över där ikväll.De ska ändå dit imorgon när vi ska på spec mvc imorgon bitti. Så jag hoppas att vi slipper åka dit imorgon bitti utan att vi redan är där och att vår bebis är ute då!
    oj vad spännande! Tänker på dig!
  • MCT79

10 timmar till vul... nervöööööööööööööööööös

• MCT79

Bra! Håll dem stenhårt!!  Vi ska åka om några minuter...  om jag får goda nyheter blir det jobbet efteråt... får jag dåliga.. så vet jag inte..

• MCT79

Allt gick braaaa... Två små som växer så det knakar... De är 3-4 dagar före enligt senaste mens och han mätte flera ggr och det skiljer bara någon mm mellan dem... GLAD!!!!

• MCT79

Är v11 bara så tidigt än. Bf runt slutet av februari.. :) på väg hem nu så jag skriver mer om en stund! :)

• MCT79
    Together90 skrev 2011-08-02 16:44:33 följande:
    Ni som plussat kanske vet vad detta är :

Shit tjejer vad är det här för spökeri...

Jag hade min mens från den 13 till den 17 Juli och idag på jobbet när jag torka mig hade jag lite blodblandad flytning :S Är det redan mens ? Ska ha mens först på tisdag nästa vecka och jag tror jag hade ägglossning runt 24-27 Juli.. !!

Någon som känner igen sig? Blödningen är inte alls röd utan så mensen kan bli innan eller efter mens lite flytningsblod typ inte rött, lite mer brunt aktigt.. och inte mycket alls har det kommit !
    Jag tror på det svaret du fick i systertråden! =))
  • MCT79

Nu kommer det ett par bilder... bara måste ju...hihi! Enligt senaste mens är jag 10+0 +1 sådär... och båda fostren mätte 10+4 idag... de är väldigt jämnstora sa han.
    Oerhört bra läkare som tittade länge och väl och förklarade och visade och när jag frågade om risken för vanishing twin nu så fick jag till svar att "det ska mycket till om nån av de här ska försvinna".. så nu vilar jag i den meningen... Han fortsatte vidare att nu är alla organ klara, allt som kan bli jättefel och orsaka missfall är klart och moderkakan har tagit över mycket av jobbet..... DET KÄNNS SÅ OFATTBART SKÖNT!!

Här kommer tvilling 1... den bor nere till höger....=)

Och tvilling två har installerat sig uppe till vänster. =)

• MCT79
    Happiness skrev 2011-08-02 17:24:45 följande:
    MCT79: Gratulationer kommer här även från mig. Nu hoppas jag du mår riktigt riktigt illa . Vilka fina bilder! Ser ju redan godbitarna klart och tydligt. KRAM!
    Hihihi, lovar! Ska kräkas minst två ggr i veckan! =)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma