• MCT79

Plus igen efter mf/ma

Häftiga bilder!

Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-08-16 09:34:27 följande:
    Hej gullungar! Hoppas alla mår bra! Skriver fr Kreta och har inte jordens bästa uppkoppling direkt. Här är det toppen, som vanligt... Idag går jag in i v 11, längsta jag nånsin kommit. Sköt om er babes! Nu väntar stranden Kraaaaaam
    Ohh vad härligt det låter...!  Grattis ill v 11!!
  • MCT79
    Labolinas skrev 2011-08-16 10:05:58 följande:
    Grattis till v 11 & ha så härligt på stranden!! 

Kjaam: Underbara bilder!!  

Kl 14.15 är det dags för VUL, väntan är lååång. Bör vara i 10+3 idag om allt stämmer sedan förra UL. Har tänkt en massa katastroftankar & kommer knappt väga titta på UL-bilden. Känner hela tiden på livmodern för att se om den vuxit något. Jag blir knäpp!!!  
    Känner igen det där!! Det kommer gå bra! =)
  • MCT79
    sugarrush skrev 2011-08-16 10:24:11 följande:
    Lycka till Angelina! Förstår att det är nervöst, men det kommer gå så bra, så bra. Efteråt får du fira med något riktigt smaskigt! För har du tagit dig ända till 10+3 och allt ser bra ut så är det jättegoda odds för att det kommer gå vägen!

MCT, twin preggo, hur mår du idag då? Inga dumma växtvärkar eller nåt sånt va?
    Yr och illamående! Molar en del emellanåt men jag tro det är som det ska... :)
    Bara två dar kvar nu till läkarbesök och UL... se vad han säger...=)
  • MCT79
    FruW skrev 2011-08-16 10:45:20 följande:
    Ngn som hört något mer från leaeva?? Hoppas allt går bra!
    Nej jag tänkte jättemycket på henne igår kväll när jag skulle sova.... hoppas allt håller sig lugnt...
  • MCT79
    Safireee skrev 2011-08-16 11:11:09 följande:
    Jag tjuvläser den här tvilling/trillingtråden www.familjeliv.se/Forum-2-113/m58982700.html och där skriver Leaeva att hon har fått komma hem men har fått direktioner om strikt sängläge. 
    Så skönt att det verkar ha lugnat ner sig, men jobbigt med sånt totalt sängläge. Obestämd  
    Ohh tack!
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-08-16 17:00:43 följande:
    Grattis Angelina super underbart att se hjärtat banka. :)

Kjaam vilka underbara bilder och grattis till en liten gosse.

Detta att bli totalt sängsliggande lär vara drygt men givitvis värt varenda minut men usch säger jag. Sambon har flyttat in ett bord o stolar i sängkammaren så om det kommer folk o hälsar på så kan de sitta och dricka kaffe i sovrummet med mig. Jag får gå från säng till toa och tillbax till sängen .

Kramis
    Vad gulligt av honom! =)

Angelina, stort grattis! Vad skönt!! Solig
  • MCT79
    3 barns mamma84 skrev 2011-08-14 19:43:15 följande:
    Så sant så.
    Tror han tänker tyst för sig själv med ibland.
    Precis som jag.
    Det bästa vore nog att mensen kom och neg på stickan för hans bästa.
    Och kanske för min med.
    Att elias är 8 månader är för tidigt igentligen.
    Men att han ändrar sig hela jävla tiden gör mig arg.      
    Vad tyst det är från dig, hur har det gått??  :S
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-08-17 12:21:22 följande:
    Dvd, 300 kanaler och 10 tidningar är i sängen. Mamma och pappa är här och lagar mat och jag ligger bara och glor i sängen. Skoj ... Detta lär bli drygt. 20+2 idag bara så ett antal dagar/veckor/månader kvar oj oj vad skoj.
    Hihihihi! Jag läste att du hade 300 kameler i sängen och tänkte WOOOW! Shit jag förstår att det är jobbigt... SEN reagerade hjärnan....kameler!?  Jag är så trög just nu! hahah!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma