• MCT79

Plus igen efter mf/ma

Sofy... Städat huset och rensat landet......

Kjaam. Hihi har inte fattat det än...

• MCT79

Jo förmodligen är det så! =)

GAH vad jag saknar sambon.. helt jävla sjukt ju...

Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • MCT79
    sugarrush skrev 2011-08-14 08:47:34 följande:
    Det är så galet mysigt att ligga och dra sig i sängen medan någon annan ligger och sticker ut sin lilla fot genom skinnet. Jag kittlar den lilla foten och då försvinner den in igen.. Men snart är den ute och viftar igen! Mmmmmmmmmmm!
    Mysigt det låter! =)

Jag avvaktar med att ringa.. är hemma ensam och har verkligen ingen lust att åka dit själv och få dåliga nyheter... jag har inte haft någon blödning utan det gör bara ont.... intalar mig att det är växtvärk.... de är ju två med...

12+0 idag...  :)
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-08-14 16:43:32 följande:
    Tillbringar söndagen på förlossningen. Har sammandragningar och fått bricanylspruta nu. :( så rädd att det inte kommer att gå vägen :((
    Ohh nej jag tänker på dig, det måste gå vägen! Styrkekramar till dig! <3
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-08-14 22:01:38 följande:
    Ligger på förlossningen med strikt sängläge, har fått bricanyl och sd har lugnats sig lite. Tappen var fortfarande fem cm så det var positivt.

Hoppas nu att jag inte får mera sd så jag får lov att åka hem i morgon.

De små mådde prima, rörde sig fint och verkade opåverkade. Flickan drack fostervatten som vanligt och smackade med munnen.

Hoppas nu att det är lugnt de närmaste 56 dagarna. Fortfarande nervös och orolig är ju bara 20 veckor
    Oj vilken skön läsning, men du kommer du gå över tiden och få tre på 4,7 kg har vi inte redan pratat om det?

*styrkekramar till dig, du är i mina tankar!*
  • MCT79
    3 barns mamma84 skrev 2011-08-14 19:11:51 följande:
    kjaam safireee mimmi : Har omöjligt att kissa på morgonen då jag inte har något att kissa i om jag ska lämna kisset.
    Sen ska ebba vara på skolan första dag kl 08.20 och uppropet börjar då och slutar kl 12.00 ca läkaren öppnar kl 09.00 och jag har ingen mobil så ringa kan jag inte.
    Kan bara gå dit och fråga om en tid.
    Och då om jag kissar kl 07.00 ca kan jag hålla mig antal timmar hoppas jag och man säger ju att vänta 4 timmar så kan man testa sig för det blir som morgon urin då.
    Så det borde väl gå + att man passerat tiden.
    Jag vet ju det kommer vara neg då jag har inga förhoppningar.
    Sambon har kalla fötter nu igen igår sa att att man misstänker att jag är gravid och sa inget om abort men NU snackar han om hur många dagar man äter abortspiller JAG kan inte göra abort JAG KAN INTE DET Gråterblir så jävla less !!
    Ibland önskar jag att det inte var något utan bara jävla sen mens men ändå vill jag så ja jag vet inte jag får bara testa mig och om det är neg bara koppla av om det är + så får jag ta mitt pick o pack o dra för abort vägrar jag att göra
    Att få MA är skita jobbigt hur fan är abort då ?? likom           
    Jag måste bara... om du är på bim+11 spelar det knappast nån roll om det är morgonurin eller inte. Kissa hos doktorn säger jag. :)
  • MCT79

Vad roligt Kjaam! Grattis!

leaeva, jag hoppas allting fortfarande går bra för dig??

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma