Plus igen efter mf/ma
Stackars din man.... lång tid att oroa sig. ;)
Vi kapade en björk på tomten igår och tog reda på riset... idag har vi kört allting till återvinningen... fick lite ont i magen efter första lasset så sambon fick köra och tömma andra själv... hoppas det inte är nått farligt...
Godmorning... det magonda försvann så det var nog ingen fara. =)
Vad gör ni idag allihop?
Jag skulle behöva ett råd.. Nästa helg är vi bjudna på bröllop... i Falsterbo... jag bor lite nordväst om sthlm. Planen är att köra ner efter jobbet på fredagen till sambons föräldrar i halmstad, vi sover där natten till lördag och sen åker alla gemensamt vid lunch på lördagen för promenad på stranden... vigsel vid halv fem och sen "fest hela natten".. Vi åker tillbaka till Halmstad mitt i natten och sover sedan där för att på söndagen köra 54 mil hem igen... sedan jobba måndag morgon.
Hela mitt inre skriker JAG ORKAR INTE, JAG ORKAR INTE!!!
Jag är så sjukt trött och mår småilla hela tiden och bara tanken på att vara vaken från halv sju sju på lördagen (sambons mamma vaknar alltid äckligt tidigt och är inte tyst för fem öre, ställer sig och dammsuger tex...) till jag vet inte men sambons mamma pratar om 4-tiden på natten ger mig PANIK! Jag pallar just nu 6-7 timmar innan jag behöver vila.. Sambon förstår inte alls... "det är ju bara en dag"... nej det är hela jävla helgen och sen kommer en jobbvecka på det....
Vad ska jag göra?? Sen undrar jag vad jag har för blodvärde egentligen... mitt tandkött är mer vit/rosa än något annat... :( Jag brukar ha högt, omkring 140-150 men efter skrapningen vet jag att det var 116... sen plussade jag ju 10 veckor efteråt...
Mjooo.... jag är så himla kluven bara....
Ohh idag såg jag en yttepytte på jobbet... 2,5kg... snittad prematurt pga att vi måste starta mammans behandling.... men ohhhh så fiiin!