Plus igen efter mf/ma
Tjoho!
Grattis MissT! Vad skönt!
Idag har jag inskrivning kl 14.45...
SoMa du med va? ;)
Tjoho!
Grattis MissT! Vad skönt!
Idag har jag inskrivning kl 14.45...
SoMa du med va? ;)
Idag är också dagen D ... Dagen då det sket dig sist... 11+4... vad man påverkas ändå...

Jag funderar på att stämma SL och få pengar till en barnvagn....vad tror ni om mina chanser?
I måndags pajjade jag min axel när idiotchaffören efter att ha stannat tåget lät det ta ett skutt framåt och jag blev hängade i en stolpe med ena armen... sträckte mig lite men kändes okej men sen igår har det bara blivit värre och idag kan jag inte lyfta den över brösthöjd...
Usch det där var ingen bra inskrivning... vi var på plats 5 minuter före... sitter lapp på dörren... stängt! Befinner sig i jakobsberg till den 15/8... och ändå FRÅGADE JAG UTTRYCKLIGEN SISTA JAG RINGDE.... fan!!
Idiotkörning till Jakobsberg, hitta till rätt ställe och in... 15 minuter försenad. Barnmorskan var nog bland det mest förvirrade jag har varit med om... hon bad om min legitimation.. pratade lite... sen bad hon om den igen... wtf?!
Hon kan inte skriva nån premiss för kub/nupp, för hon visste inte hur man gjorde med tvillingar så då får det vänta till nästa torsdag då jag ska träffa läkaren... enligt senaste VUL är jag då 12+6!!! Då har alltså sjukvården 1 vecka på sig att fixa fram en tid och jag ska hinna ta blodprover också!! "Inga problem" enligt henne.... bullshit säger jag!
Hon frågade om mina alkoholvanor och när jag sa att jag dricker max 2 ggr per år så var hon ändå tvungen att ägna 5 minuter till att gå igenom hur fostret påverkads av alkolhol....
Hon kunde inte svara på de frågor jag hade, hon hann inte ta några blodprover alls utan ska träffa henne igen nästa torsdag 20 minuter före läkaren...
Usch det känns inge bra! Som jag har väntat på den här tiden!!
Hoppas det gick bättre för dig SoMa!!!