Plus igen efter mf/ma
haha...vart har du hittar den infon? har dem börjat med reklamen nu??? hihi...vi kommer synas i trailern också....hahahaha, kulkul

Telgebo:
Halsbränna känns nerifrån magsäcken som en sur uppstötning som gör att det vattnas i munnen på en....brukar inte göra ont när man svälger *håller tummarna att du inte blir förkyld*
Förresten, om du föder 2 dagar innan ditt BF...dvs den 22/10 så kan jag lova att det blir underbara barn som föds den dagen. Min mellantös är född då nämligen
*kram*
Jag kallar mig för odd här (vill inte skriva mitt namn för det är väldigt ovanligt och snokande ex behöver ju inte få det allt för lätt trots att jag skriver väldigt öppet annars). Jag är 30 år gammal
Bo gör vi utanför Västerås...och "vi" är min man (gifta sedan 2009) och våra 2 barn som är 2 år gamla "Lilleman" och lilla Vidar som nästan är 5 veckor gammal nu. sedan har vi även mina 3 barn sedan innan som tyvärr bor i USA...min töser.
När jag inte är mammaledig så pluggar jag på högskolan till lärare och eftersom vår 2-åring är allergisk mot en massa så måste vi (läs min man) laga all mat från grunden, så detta har blivit mer än bara en hobbie nu, det har blivit en livstil. Så vi bakar och lagar en massa mat (det är en utmaning att allergiomvandla alla recept), umgås med familj och vänner och ja, bara njuter av livet!
Vi har inga djur då mannen min är allergisk emot dem, men jag älskar (och saknar) både hästar och hundar i mitt liv.
Det är lite om mig då ![]()