Plus igen efter mf/ma
NU har jag sett trailern och tjejjer, jag finns inte med på denna. haha...så såvida dem inte har gjort fler så får ni vara tålmodiga att se mig tills det blir rätt avsnitt ![]()
*kram*
NU har jag sett trailern och tjejjer, jag finns inte med på denna. haha...så såvida dem inte har gjort fler så får ni vara tålmodiga att se mig tills det blir rätt avsnitt ![]()
*kram*
Nä ni...även om det är hiskeligt spännande med sofy så ska jag nog gå lägga mig nu. Bebis lär vilja amma en massa under natten och då är det bra att passa på att sova när man kan
Sofy:
Lycka till nu, även om det skulle vara kul med en till tråd-bebis så är det ju bra om han stannar i magen i någon vecka till...
*kram kram kram*
Jag har sett en litet embryo idag 6 veckor gammal såg ut som en liiiiten liiten människa och det hon kunde mäta stämmer med antalet veckor sedan senaste mens minus 3 dagar, var lite svårt att se men hon tyckte se något som fladdrade så hon var säker på att hjärtat slog. Hon tycker jag ska andras, ha positiva tankar att det här kommer gå vägen.
Nytt VUL den 15 mars kl 10.30.
Har lämnat 5 rör blod idag,det ni, mitt nya nick kanske borde bli nåldynan istället ![]()
Jag är så extremt LYCKLIG så ni anar inte, världens lycligaste och min BM är ju bara underbar, hon hade lämnat en liten bunt med papper till mig och 3 remisser.
Har bara lust att ställa mig på taket och vråla ut JAG ÄR GRAVID med en megafon ![]()
Snälla rara....riskera inte att tråden stängs
Denna tråd behövs och jag vet att i alla fall jag inte hade klarat denna graviditet med förståndet intakt om det inte hade varit för alla underbara tjejjer härinne.
Så snälla lyssna på vad Moderator säger ![]()