Plus igen efter mf/ma
Ett gott tips till er alla (så ni inte gör samma misstag som jag gjorde)Annanas.....undvik annanas!!!
Jag tyckte att åååhhhhh Annanas, gud vad gott! Så vi köpte en annanas och lät den bli sådär perfekt mogen....söt och saftig och bara MUMS! Jag åt massor av annanas igår.
Sedan fick jag diarre igår och har det idag också...totaldiarre. Och jag förstod inte varför.
Så jag sökte på diarre och graviditet på nätet och hittade att man kunde få diarre av att äta frukt....och då letade jag efter info om diarre och annanas...och vad hittar jag då?
Ja, förutom att man (tydligen är jag inte ensam om det) kan få en jävla diarre av att äta färsk annanas, så använder folk annanas för att försöka sätta igång förlossningen!
Så, nu har jag lite ångest över att jag käkade så mycket färsk annanas. Inte för att jag tror att det är någon fara eller så, faktiskt, men däremot så hade jag vetat det innan så hade jag inte ätit den.
Så ett litet tips till er andra nojjiga därute (I know Im not alone)....undvik att äta för mycket färsk annanas!
*kraaaaam*