Lallan skrev 2010-07-27 23:33:10 följande:
Odd: Så härligt det låter med ett sådant bemötande. Brukar ju kännas lugnande bara att man har möjligheten att titta och at man blir "lite extra ompysslad och kollad". Vilken vecka är du i nu? Inte för att det lugnar så otroligt bara för att man passerar förra gången men lite lugnare blev jag allt och sedan har jag blivit lugnare och lugnare för varje steg.
Cjes: Sammandragningar och växtvärk an kännas som mensvärk så det är troligtvis helt normalt. Jag har underligt nog haft minimalt med växtvärk den här gången mot tidigare men det spänner desto mer istället.
Jamen precis, bara bemötandet och möjligheten till UL gör ju en så enorm skillnad för nerverna, idag känner jag mig riktigt lugn och...*viskar*....njuter av att vara GRAVID (och inte bara vänta på mf)
Jag är i v12+4 idag

En väninna till mig sa en väldigt klok sak, och det var att nu har den ju faktiskt kommit längre än alla mf och lika långt som alla gånger det har gått bra och ja, det har den ju.
Och du, jag tycker också att det är så himla kul att vi får följas åt igen. Och visst är det tråkigt att det är pga dem omständigheterna som vi alla tyvärr har med oss i den här tråden, men det är en trevlig tråd vi har mötts igen
Hur känns det för dig nu förresten? Jag hade ju BF den 19/7 om det inte hade blivit MA....det kändes tungt innan det datumet, men nu känns det inte alls lika sorgligt. Jag kom på att går allt bra hela vägen nu så kommer det vara ganska exakt ett år mellan skrapningen och att denna lille tittar ut...känns lite som revansh faktiskt.
*kram på dig*