Happiness skrev 2010-07-22 12:05:01 följande:
Funderar på att lägga in bilden från igår...men lilla riskornet är så pyttigt så pyttigt

Knappt sebart. Kan fota av det och lägga in det i galleriet....lite senare för just nu är jag grön i ansiktet

Hojtar till när det är på plats
ODD och Småland: Ska bli spännande att se era bilder....lägg in så fort ni kan

. Så svårt att fatta att denna lilla böna (snarare riskorn) kan få en att må illa och känna sig som i åttonde månaden. Jag lovar...jag ser redan gravid ut...det blubbar åt alla håll och kanter. Hur kan det vara möjligt liksom....Magmusklerna har bara totalt gett efter...PANG....Haha magmuskler och magmuskler...men det som är tänkt ska hålla inne tarmarna.
Igår när vi skulle sticka iväg ut till Marstrand satt grannen utanför och hon bara STIRRADE på min mage. Haha! Men det är klart hon kan ju inte bara gå fram och fråga:
- Har du blivit fetare eller är du gravid eller bägge delarna? *ASG*

Klart du ska lägga in en bild....jag vill åckså se det lilla riskornet
Och jag kan messa dig en bild så fort vi är klara (sedan kommer jag lägga ut den här också när jag kommer hem...plus en magbild)
Gah....måste.....slita.........mig.......från......datooooorn......nuuuuuuuuu
ps: mysigt med mage förresten

Låt grannen stirra och så hoppar du i dina gravidkläder....måste ju få valuta för pengarna för sen när bebis är här kommer man ju inte ha på sig dem längre, och som i mitt fall, aldrig mer.....ok, NU går jag...HAHA, jag är beroende
*puss och kram*