• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Mabaja

Hej tjejer och god fortsättning!

Min man blev glad över halsbandet han fick. Jag sa själv att han får plocka bort det han tycker är fjolligt (en etta som det stod wilda 101010 på, ett silverhjärta som det stod maria på och ett svart plexihjärta)... och han säger: jag får vara fjolla, men ni är ju faktiskt min familj! sen så berättade jag att jag var osäker på plexihjärtat och han säger "det kan stå för vårt barn som inte fick leva vidare", dvs vårt ma.. Tror ni jag blev rörd eller? Han har inte bara släppt det och gått vidare utan det finns kvar i honom! och ja, halsbandet sitter runt halsen!

Wilda 101010, mabaja.blogspot.com
  • PåvägMotSyskon

trött och sprickfärdig påväg som skriver nu..

Hoppas allt har haft en underbar jul, även om den inte blir som man planerar (mycket stress och man vill ha den perfekt) så är det viktigaste att man är med sina nära & kära Hjärta man får göra det bästa utav det hela och vi hade en mysig jul =)

Bm besök på tisdag 28.e, kul o se va man ska prata med henne om, trodde verkligen att denna tid inte va nödvändig.. men visserligen återstår de ki 3 dagar dit.. o man vet ju aldrig.. man är ju som en tidsinställd Baby bomb nu juh =)

Idag paserade jag in i V40 (39+0) bild kommer nog nångång när ja har ork o lägga in en bild i bildtrådarna =)
    Vill önska er God fortsättning.

♥♥prins 2007♥♥Prins 2009♥♥Nyårs Prins 2010♥♥
  • Bjornis
    Mabaja: Å va fint sagt av honom. Karlar som säger fina saker och söta bebisar är ju helt oemotståndiga.
  • PåvägMotSyskon

cat - Ja jag tänkte be om hinnsvepning i början på jan istället.. isf hos min bm.. men frågan är ju om tillväxt är bäst o ha också?? isf vill ja ha min tant som gjrode hinnsvepning + tul me min förra son.. Hon va bra.

läskigt om tillväxten inte stämmer så bra, då e ja rädd för lite större barn igen även om den sk sf kurvan e okej......

♥♥prins 2007♥♥Prins 2009♥♥Nyårs Prins 2010♥♥
  • mallanis

Hej girls! Hoppas att ni har haft en bra jul! Här har varit kanon =)

Mabaja- åh så fint sagt av maken =)

Röntgen röntgen! Åhh berätta hur det gått så snart du kan!

Björnis- jasså ni håller er hemma fortfarande ;) hahha va sött att du fick teet av maken ;)

Spännnande spännande tider nu....många som snart kommer att få sina små!!!

Tredje gången gillt!?
  • Odetta

Efterlyser vår röntgensyrra...hallååååååå!

Åh vad detta är spännande vännen, känn dig inte stressad att skriva här det första du gör när du är hemma igen, vet bara att vi tänker på dig

*Bamsemegakramisar*

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Odetta

Hur har ni alla andra tillbringat er helg? Det har varit fasligt tyst härinne och så länge det inte är bebisar som ploppar ut till höger och vänster är detta heeeeelt oacceptabelt. Vad tror ni egentligen, att ni får ha ett liv utanför FL eller?

Haha, själv har jag varit sååååååå trött denna helg. Kom ju hem igår och vi sov inget bra när vi var borta så tröttheten tog över. Men idag har det varit mycket bättre, trött som en gnu hela förmiddagen, men lilleman tog en 2 timmars tupplur och då vilade jag. Och vet ni vad jag gjort sen? Haha, lilleman och jag har suttit på golvet och haft tee-party!!! Vi drack låtsastee ur stapelkoppar och åt pepparkakor...det var sååååååå mysigt!!!! Och jag som trodde att det sulle vara slut med "tjejlekar" när vi fick en son..haha

Helmysig eftermiddag. Och så lagar jag mat idag...JAG! Något som händer ytterst sällan, men mannen min jobbar ju denna helg och han var så trött när han kom hem i morse så jag tänkte att då får han sova lite längre. Det blir soppa (kokar just nu buljon av kyckling och skall så fort kycklingen lossnar av benen sila buljongen och ha i morötter och sedan potatis så får det koka ihop fint. slutligen ska jag ha i kycklingköttet så är det färdigt att servera med lite persilja )

Ja, detta är min dag idag. Helt OK om ni frågar mig Hoppas eran helg är bra också, det förtjänar ni allihopa!

*bamsekramar*

• miraclee

Nu är jag tillbaka lite efter helgens bravader, pust!

Odd; Vad härligt att din jul va så bra! Låter riktigt gött! :D Nu är de bara en månad kvar för dig, åh vad jag är avis!! Hur känns det? Gott me soppa.. mm..

Röntgen; Hoppas allt har gått bra!! Tänker på dig!

• Odetta
    miraclee skrev 2010-12-26 15:44:59 följande:

Nu är jag tillbaka lite efter helgens bravader, pust!

Odd; Vad härligt att din jul va så bra! Låter riktigt gött! :D Nu är de bara en månad kvar för dig, åh vad jag är avis!! Hur känns det? Gott me soppa.. mm..

Röntgen; Hoppas allt har gått bra!! Tänker på dig!

Det känns låååååångt Nä, men allvarligt, det känns bra. Långt förvisso, men jag försöker att tänka som så att detta ju blir sista gången jag någonsin är gravid och då borde jag njuta, så det försöker jag att göra

Hur har din jul varit? Har du fått må bra? Hur mår vildingen i magen?

Nu ska jag titta till soppan och fixa och dona lite, men jag loggar på när jag nattat lilleman sen. Ha det bäst tills dess!!!

*kramkram*
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma