• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • FruW

Havsklippan - jag är så ledsen för er skull, att det inte gick att göra något för er lilla flicka! Önskar er all lycka till, att det ska gå så bra som möjligt på sjukhuset och att ni så småningom känner er redo för nya försök. Såg att några har skrivit om foton här i tråden, om ni orkar och det känns rätt tycker jag att det är en bra idé, kan vara skönt att ha om ett tag. Massa kramar från mig! Hjärta

Röngten, oh vad spännande!!! Snart har du lilla Ines här!! Glad

• kajsalisa

Wow Röntgen vad spännande!! Ryser på hela kroppen. Tänk att du har din bebis hos dig snart?! Underbart! Stort lycka till!!

• Cat79

Rontgensyrran: Vill Ines redan titta ut. Önska dig all lycka på förlossningen. Väntar med spänning hur allt har gått. Stor kram!!

• Odetta

Havsklippan,

Jag är så så så ledsen för att det blev såhär...vilken jävla orättvis otur

Jag tänker massor på er och  hoppas att dem kommande dagarna blir så bra de bara kan, att ni får en lugn och kärleksfull jul och sedan en bra förlossning. Ni kommer bli mamma och pappa nu, till världens finaste Wilma! Jag håller med tidigare talare, ta massa med kort på er lilla flicka, hand och fotavtryck...en hårlock. För även om det är för svårt och tungt att titta på i början, så när sorgen ändrar karaktär, då kommer det vara ovärderliga minnen.

Ta hand om varandra, tillåt er att gråta, skrik, va arga och sörj. Och när det känns som mörkast, se varandra och kramas och behåll er tro. Er lilla flicka kommer alltid att finnas  hos er i era hjärtan.

*stora stora stora kramar vännen*

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Cat79

Havsklippan
    Tänker på er i massor! Livet är tyvärr så grymt men ni kommer att se ljuset i den mörka tunneln framöver. Var med om liknande för 2 år sedan och min ängel lever kvar i våra hjärtan och snart ska han bli storebror. Vi tog ca 40 kort på honom och höll honom hos oss innan vi lämnade ifrån honom. Om ni orkar var med er dotter och ta någon bild som minne.

Skönt att du/ni ska fira julen i lugn och ro. Styrkekramar Hjärta

GOD JUL PÅ ER ALLA FINA! Tomte

• Odetta

Röntgensyrran!

LYCKA TILL VÄNNEN!!!! Åh vad roligt...snart blir du mamma till din Ines!!!

*bamsekram*

• Odetta
    GOD JUL PÅ ER ALLIHOPA!!!!

*puss och kram*
  • Bjornis
    Röntgen: Wow!! Lycka till nu. Ser fram emot uppdatering snart!

GOD JUL till er alla nu och ta hand om varann!
  • PåvägMotSyskon

nej NU blev jag avundsjuk på dig rontgen   här försöker man få ut bebis men envis som synden e han o så kommer din lillflicka redan =)) Ja väntar också ivrigt på uppdatering!! lycka till och god jul!!

GOD JUL PÅ ER ALLA FRÅN OSS ALLA!!

♥♥prins 2007♥♥Prins 2009♥♥Nyårs Prins 2010♥♥
  • acure

Röntgen: åh vad spännande! Känns nästan som att lilla Ines väntade ut den 23e och tänkte att nu är det fritt fram att komma ut till min mamma. Stort lycka till, ser fram emot uppdateringar! GOD JUL allihopa! Kram kram kram

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma