• Odetta

Plus igen efter mf/ma

Pinklove:

ÅÅHHHHH GRATTIS GRATTIS GRATTIS VÄNNEN!!!!! Hjärta
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Odetta
    telgebo skrev 2011-03-15 06:54:50 följande:
    Idag är det dags för mitt andra vul.

Har massa datastrul men funkar datorn som jag vill när jag kommer hem så rapporterar jag om ni är nyfikna på hur det gick.
    Jag håller tummarna gumman så klart jag vill veta (och gärna se en bild också på din lilla böna)!
  • Odetta
    telgebo skrev 2011-03-15 12:17:24 följande:
    Nu har jag sett min lilla på skärmen och kort har jag också. Allt bra med stjärnan. 1,7 cm lång och är 8 v+2 dagar idag enligt måtten. Hjärtat slog så nu tar MVC över. Jag är glad och lättad.

Illamåendet är inte att leka med, känner mig handikappad men har nu fått receptbelagda tabletter mot det. Har tyärr inga pengar för det nu så jag får stå ut.
    WOOOHOOOO för din böna!!!!! *gör vågen*
  • Odetta

Nu får vi åka hem, Vidar och jag Håll tummarna att han håller sig frisk nu och inte får ett återfall....känns liiiite läskigt att åka hem faktiskt, men skönt också!

*kramkram*

• Odetta

God morgon tråden

Jaja, jag vet....jag har kläckt min unge, men jag trivs så bra häääääär så ni får stå ut med mig ändå

Bjuder på dagens bild....alldeles för tidig morgon efter en natt med en magsjuk 2-åring. Men vem bryr sig, jag är så tacksam över mina pojkar! Och ska man se något positivt i magsjuke-eländet så är det att han blir fasligt kramig av sig, min stora lilla plutt (åh andra sidan är det en bedrift att amma Vidar och kramas med Eivin samtidigt, men det går )

Jag och Vidar (8 veckor gammal nu):

Förresten, jag har messat Happi...få se om hon svarar. Och Sofy är säkert och föder....åh vad spännande! Hur går det annars för er alla denna underbara Söndag?

***kramisar***
  • Odetta
    Mamma till W skrev 2011-03-20 09:37:35 följande:
    Ni är så fina!
    Tack Och ni med....mår W bättre förresten? När vi är friska igen så måste vi ta en fika igen...men kanske på ett varmare ställe
  • Odetta
    Mamma till W skrev 2011-03-20 09:52:00 följande:
    ja wilda mår så bra så... ingen bricanyl på en vecka! =)
    Nästa gång tar jag vagnen med mig. 8 kg klump är inte så lätt att bära längre! =)
    Vad skönt! Kan du ta vagnen på bussen eller tar du bilden till V-ås då? Och nej, 8 kilo är inte så lätt att bära längre...I know! Vidar vägde 7580 gr när vi blev inlagda...7380 när vi blev utskrivna...ingen aning vad han väger idag, men förhoppningsvis är han ikapp sin viktnedgång igen Mammas lilla knubbis
  • Odetta
    MCT79 skrev 2011-03-20 09:46:51 följande:
    Ohh vad fina ni är Odd!! Å klart du ska hänga kvar... du "sitter ju i väggarna!"  =))
    hihi, tack
    Cat79 skrev 2011-03-20 09:52:13 följande:
    Odd: Underbara bilder :)

Väntar med med spänning från Sofy och Happiness.
    Tack
  • Odetta
    needtobreathe skrev 2011-03-20 09:56:29 följande:
    Här är jaaag.. o som Sugar skrev så tar ja ju självklart me datan om de händer ngt! :) Låg död i soffan igårkväll o hade ont, massa sammandragningar som faktiskt började kännas o inte bara va obehagliga, men de avtog ju såklart.. grr! Jäkla unge o jävlas me mig! Men men.. nu ska ja vila lite igen, sovit dåligt..

Kram tjejer!

Odd, Superfina bilder!! :D
    Passa på att vila allt du kan, en förlossning är som att springa ett maratonlopp! Och ladda med bra förlossningsmat...pasta är bra!!!
    Längtan efter liten skrev 2011-03-20 09:55:27 följande:
    Jag håller med, Odd du är en del av tapeterna här inne så du är så illa tvungen att stanna...
    så söt du är och och pojkarna...
    Längtar tills jag ser dig på tv :)

Ja Sofy mpste ju bara vara inne nu... kan inte vara något annat...
    Och happi får jag inte heller tag på...
    Hoppas allt är det som det ska.
    Gulliga ni är, tack! 
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma