• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Odetta

En rolig grej också:

Min lillebror ska bli pappa i slutet på maj och dem var på RUL idag

Han har 2 döttrar som han hade med sig in i relationen och hon har 1 dotter som hon hade med sig...så tillsammans har de 3 små tjejjer som är 3år, 3½ år och 4 år gamla...

...och nu ska de få en flicka till!!!

HAHAHA!!!!!

(och jag har sett Ul bilden...vilken sööööööt lite sak! hihi...men stackars min lillebror, totalt ensam bland alla fruntimmer *synd om honom*)

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Mabaja

Måste bara få bjuda på min lilla flicka från julafton!

Det är kul att få sin absolut första julklapp, och presentsnörena kan man ju inte släppa!

och såhär glad är man när det är Kalle Anka på tv, eller just här var det Snövit när de dansar och sjunger! :) Min tjej gillar redan barnprogram! Var tänkt att hon skulle ha strumpbyxor på sig men de bajsade hon ner 15 min efter att de kommit på!

Wilda 101010, mabaja.blogspot.com
  • Odetta

Mabaja:

SÖÖÖÖÖTASTE lilla Wilda!!!!! Åhhhhh....vad hon växer! Och det där leendet....det minns jag allt!

*bamsekram*

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Mabaja
    Odetta skrev 2010-12-30 19:44:09 följande:
    Mabaja:

SÖÖÖÖÖTASTE lilla Wilda!!!!! Åhhhhh....vad hon växer! Och det där leendet....det minns jag allt!

*bamsekram*
    ja hon växer! men tyvärr var det inte mycket nu igår. Var på tremånadersvaccination. Då hade hon vuxit 1 cm på en månad! men gått upp 600 g! så nu är hon 60 cm och 6040 g
  • PåvägMotSyskon

Jättesöt dotter Mabaja. Klart man är glad när man får uppleva sin första julafton och se kalle anka på tv =))
    Dem är så goa dem små

♥♥prins 2007♥♥Prins 2009♥♥Nyårs Prins 2010♥♥
  • 3 barns mamma84
    kajsalisa skrev 2010-12-30 17:10:43 följande:
    Men söta 2barnsmamma då... Låter som att din lilla gobit vill ha lite uppmärksamhet. Jobbigt med ny lillebror kanske?! Jag kan tänka mig att köpa en liten pojke för fem öre... ;)
    Då får du komma hit hehe
    Just nu ligger ahn och sover och jag gick in till honom gav honom nappen och sa godnatt.
    Kom precis hem från svärmor lämnade kläder till hennes som dotternmin dotter skulle ha på sig imorgon
    Så jag gick en promenad lyssnade på musik utan någon annan sköööönt!!
    Nu ligger Lias o sover och jag ska hoppa in i duchen.

Jag hoppas lilla killen förstår att jag ÄLSKAR honom och ebba men jag har en till jag måste ta hand om
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84
    Mamma till W skrev 2010-12-30 17:29:06 följande:
    2 veckor? Till oss skulle de ha blivit fyra veckor innan man började med D-droppar... Olika i olika länder kanske! :)

Rontgen: Vad fin Ines är! På bilden har hon mindre hår än min skrutta, men fortfarande mycket hår! :)
    Jasså :-/ konstigt ja det är olika här sverige och danmark ..
    Nu missade jag men när jag kom hem hade sambon get honom D droppar redan hehe så jag får ge honom i morgon

Men nu har hon fått D droppar va ?
  • 3 barns mamma84
    PåvägMotSyskon skrev 2010-12-30 18:50:54 följande:
    så små?? här är dem 2mån har jag för mig när dem börjar med D droppar to m 2års ålder typ.
    tänk va fort de går me dem små... åhh..

GROFF om min pojk kommer innan nyår paserat. Han har just nu förbud o komma innan jan..

känner ju som små nål/knivstick nertill.. haha låter knäppt men så hade ja ungefär när de nästan va dags för första pojken.......!!
    Ja här e det 2 veckor till 1 år
    Så idag fick han Dropparna av sambon
  • 3 barns mamma84
    Mamma till W skrev 2010-12-30 19:40:13 följande:

Måste bara få bjuda på min lilla flicka från julafton!

Det är kul att få sin absolut första julklapp, och presentsnörena kan man ju inte släppa!

och såhär glad är man när det är Kalle Anka på tv, eller just här var det Snövit när de dansar och sjunger! :) Min tjej gillar redan barnprogram! Var tänkt att hon skulle ha strumpbyxor på sig men de bajsade hon ner 15 min efter att de kommit på!

Jösses så go hon är !!
    Hjärta
  • Mabaja
    3 barns mamma84 skrev 2010-12-30 21:06:26 följande:
    Jasså :-/ konstigt ja det är olika här sverige och danmark ..
    Nu missade jag men när jag kom hem hade sambon get honom D droppar redan hehe så jag får ge honom i morgon

Men nu har hon fått D droppar va ?
    jag glömmer de där förbaskade dropparna så hon får de långtifrån varje dag! ja jag är en dålig mamma.
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma