• Euphoria85

Vi som hade Bf januari/februari 2010

då fortsätter vi här då!!

(: Melwin och Edwin :) sansad.webblogg.se
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 18:27
    Sansad: 24/11 Melwin och Edwin , Enäggs, v31+1
    maammas: 28/11 Saga och Selma, tvåäggs, v29+6
    Hanide: 8/12 Lukas och Simon, tvåäggs, v 36+1
    Fröken Fajans: 1/1 Lukas och Oskar, enäggs, v 34+3
    Orsino: 9/1 Viktor och David, tvåäggs, v39+4
    Frokenmumin 10/1, Max och Melvin, Enäggs, v31+4
    Bananflugan82: 13/1 Oliver och Ludvig, enäggs, 32+5
    Nillan82: 14/1 Erik och Isak, enäggs, v 34+5
    Mysan31: 23/1 Sandra och Alicia , tvåäggs, 37+0
    Verymuch, 30/1 Saga och Liam tvåäggs, 38+0
    Happyme666; 6/2 Benjamin och Saga, tvåäggs, 39+6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-12 09:23
    Sansad: 24/11 Melwin och Edwin , Enäggs, v31+1
    maammas: 28/11 Saga och Selma, tvåäggs, v29+6
    Hanide: 8/12 Lukas och Simon, tvåäggs, v 36+1
    Mumindalen: 12/12 Darko och Nikola, enäggs, v 35+0
    Fröken Fajans: 1/1 Lukas och Oskar, enäggs, v 34+3
    Orsino: 9/1 Viktor och David, tvåäggs, v39+4
    Frokenmumin 10/1, Max och Melvin, Enäggs, v31+4
    Bananflugan82: 13/1 Oliver och Ludvig, enäggs, 32+5
    Nillan82: 14/1 Erik och Isak, enäggs, v 34+5
    Mysan31: 23/1 Sandra och Alicia , tvåäggs, 37+0
    Verymuch, 30/1 Saga och Liam tvåäggs, 38+0
    Happyme666; 6/2 Benjamin och Saga, tvåäggs, 39+6
  • Svar på tråden Vi som hade Bf januari/februari 2010
  • Mammat3

Skönt att det inte är någon fara iallafall bananflugan alltså allvarliga följd sjukdomar.... Eller det kanske det finns : S är själv rödhårig och har väldigt ljusa hårstrån på kroppen och är känslig för solen så ser ut som ett tänt ljus där håret är elden ;)

Nej vars men det är klart att dom är speciella det är alla barn oavsätt sjukdom eller avvikelser :)

• bananflugan82
    Mammat3 skrev 2011-01-27 21:44:31 följande:
    Skönt att det inte är någon fara iallafall bananflugan alltså allvarliga följd sjukdomar.... Eller det kanske det finns : S är själv rödhårig och har väldigt ljusa hårstrån på kroppen och är känslig för solen så ser ut som ett tänt ljus där håret är elden ;)

Nej vars men det är klart att dom är speciella det är alla barn oavsätt sjukdom eller avvikelser :)

Nej, det finns det inte. Eller, det finns vissa grejer som kan komma också men det hade redan märkts!

Jag är ju också rödhårig och superljus, så mycket ljusare än mig i huden är dom inte, och vi får akta oss från solen tillsammans.

Mamma till trollen Oliver & Ludvig f. 2010-01-13 blogg.aftonbladet.se/tvillingmamma
  • Mysan31

Grattis Saga & Liam!!

Ja här har det inte varit lätt. Äldsta tjejen drog hem nå baskilusker förra veckan så nu är både Sandra o Alicia sjuka. Alicia värst stackarn. Hes o feber. Bara gnäller hela tiden. Vart uppe några gånger inatt! Ja ja lär väl ge med sig det med. Hållt på sen i torsdags.

• frökenmumin
    Mammat3 skrev 2011-01-30 07:52:56 följande:
    Idag blir saga och Liam 1 år :)

Grattis mina små troll !!!!!
    Grattis Saga och Liam på 1 års dagen!
    Hoppas ni får en underbar dag med massa tårta, ballonger och paket
  • hanide

Grattis Saga och Liam!!!!

Mysan, vad jobbigt! Hoppas att de snart blir bättre.

• Mammat3

Haha några ballonger blev det inte hjälp vad rädda dom var för dom :) men dom har fått en varsin liten tårta som dom ska få äta av :)

Imorgon är det dags för kontroll på BVC med. Inte rolig start på deras andra år med tanke på att det är dags för spruta :(

Musan: hoppas ni blir friska snart vi har precis gått igenom våran sjuk period och jag tackar för att dom är friska idag iallafall.

• bananflugan82

Grattis!!

Våra älskade ballongerna! Vi blåste upp en massa och knöt ihop som en lååång girlang, dom fick leka med det på kvällen sen. Oliver tjöt av skratt när man kastade upp dom i luften så dom landade över dom.

Mamma till trollen Oliver & Ludvig f. 2010-01-13 blogg.aftonbladet.se/tvillingmamma
  • frökenmumin

Hahaha...mina killar blir också helt galna när dom ser ballonger . Dom försöker bokstavligen äta upp dom

Här är lite snörvligt och hostigt igen, Melvin är värst som vanligt . Vi ska på 1 års kontroll nästa vecka, jag tänker då ta upp det här med Melvin ständiga hostig som alltid kommer som ett brev på posten så fort han blir förkyld. Jag funderar fortfarande i banor om att detta kanske är någon form av förkylningsastma. Någon som har erfarenhet av det? Hur har dom medicinerats då?

Svar på tråden Vi som hade Bf januari/februari 2010