• Euphoria85

Vi som hade Bf januari/februari 2010

då fortsätter vi här då!!

(: Melwin och Edwin :) sansad.webblogg.se
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 18:27
    Sansad: 24/11 Melwin och Edwin , Enäggs, v31+1
    maammas: 28/11 Saga och Selma, tvåäggs, v29+6
    Hanide: 8/12 Lukas och Simon, tvåäggs, v 36+1
    Fröken Fajans: 1/1 Lukas och Oskar, enäggs, v 34+3
    Orsino: 9/1 Viktor och David, tvåäggs, v39+4
    Frokenmumin 10/1, Max och Melvin, Enäggs, v31+4
    Bananflugan82: 13/1 Oliver och Ludvig, enäggs, 32+5
    Nillan82: 14/1 Erik och Isak, enäggs, v 34+5
    Mysan31: 23/1 Sandra och Alicia , tvåäggs, 37+0
    Verymuch, 30/1 Saga och Liam tvåäggs, 38+0
    Happyme666; 6/2 Benjamin och Saga, tvåäggs, 39+6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-12 09:23
    Sansad: 24/11 Melwin och Edwin , Enäggs, v31+1
    maammas: 28/11 Saga och Selma, tvåäggs, v29+6
    Hanide: 8/12 Lukas och Simon, tvåäggs, v 36+1
    Mumindalen: 12/12 Darko och Nikola, enäggs, v 35+0
    Fröken Fajans: 1/1 Lukas och Oskar, enäggs, v 34+3
    Orsino: 9/1 Viktor och David, tvåäggs, v39+4
    Frokenmumin 10/1, Max och Melvin, Enäggs, v31+4
    Bananflugan82: 13/1 Oliver och Ludvig, enäggs, 32+5
    Nillan82: 14/1 Erik och Isak, enäggs, v 34+5
    Mysan31: 23/1 Sandra och Alicia , tvåäggs, 37+0
    Verymuch, 30/1 Saga och Liam tvåäggs, 38+0
    Happyme666; 6/2 Benjamin och Saga, tvåäggs, 39+6
  • Svar på tråden Vi som hade Bf januari/februari 2010
  • frökenmumin

Blir så trött, nu har magsjukan anlänt(storasyster har kräkts flera gånger inatt) 
    Vi hann liksom bara bli friska så kommer nästa grej, än så länge har killarna klarat sig. Det är bara storasyster som kräks hittills men det är väl bara en tidsfråga ....

• Mammat3

Fy frökenmumin vi har precis blivit av med kräkningarna här hemma men nu återstår det att städa så man inte har ett allt för smittsamt hem ;) hoppas de små slipper det. Va ett rent kaos här hemma i fredags. Det är Bra att man är imun mot skiten då har vi ju alltid en frisk förälder hör hemma iallafall. Krya på er!!!

• frökenmumin
    Mammat3 skrev 2010-11-21 08:12:07 följande:
    Fy frökenmumin vi har precis blivit av med kräkningarna här hemma men nu återstår det att städa så man inte har ett allt för smittsamt hem ;) hoppas de små slipper det. Va ett rent kaos här hemma i fredags. Det är Bra att man är imun mot skiten då har vi ju alltid en frisk förälder hör hemma iallafall. Krya på er!!!
    Förstår att det måste ha varit kaos om alla barnen var sjuka, här är det än så länge bara storasyster som spyr. Jag hoppas hoppas så att killarna ska slippa, dom har ju nyss blivit friska dom små stackarna.

Här har jag hänvisat storasyster till en av husets tre toaletter och utanför där har jag ställt handsprit och klorin som jag städar med efter varje spyomgång
    Hur gick det för dina små? Klarade dom magsjukan okej?
  • Mammat3

Jodå det har faktiskt gått helt okej dom var väldigt duktiga på att spy i hinken när vi väl hann fram : D dom är väl inte så matglada men lite fick vi i dom iallafall mest blev det ju vätskeersättning men det börjar gå framåt nu iallafall. Men annars var dom på förvånadsvärt bra humör när dom väl var vakna. Det märks ju att dom fortfarande inte mår bra så jag försöker inte tvinga i dom nått dom inte vill ha, ger dom lite tätare små mål bara. Ska bli intressant och se hur deras vikt ser ut nu ska ju till BVC på torsdag tror inte dom har kommit igång tills dess dom har ju fortfarande diarrén som är seg att bli av med :(

• frökenmumin

Än så länge har dom faktisk klarat sig, hör å häpnad
    Det verkar (notera att jag skriver verkar ) som att storasyster kräkningar äntligen har slutat. Hon har inte spytt sen igårkväll. Vi kanske faktiskt har sådan tur att killarna klara sig

• Mammat3

Åhh hoppas det håller i sig så ni slipper eländet. Igår la sig sambon så nu är det bara jag kvar. Hoppas läkarna har rätt om min immunitet men jag tog ett par vitpepparkorn bara för att va på den säkra sidan ;)

• glasvas

Usch! Era stackare! Det är ju hemskt med magsjuka. Det är kletigt tillräckligt med småbarn för att man ska behöva stå ut med sånt också... Håller tummarna att det fort går över.

Är sällan inne och skriver, men läser ibland. Här händer så mycket med flytt och killarna och graviditet att jag inte har riktigt sinnesro att sätta mig vid datorn så ofta. Killarna har varit väldigt knäliga den sista veckan, stora utvecklingssprång tror jag. Ska konstant vara i famnen, eller slåss med varandra.

Och där var de vakna igen! Vi hörs...

• Fröken Fajans

Hej, förlåt inte alls rätt forum, me vi funderar på att köpa en lägenhet nu. Jag vet dock inte hur länge vi kommer att stå ut med varandra för barnens skull. Är det dumt att köpa? Äsch, jag hör ju själv, men vi köper nog ändå:(

Svar på tråden Vi som hade Bf januari/februari 2010