Tinzi: jag hade valt att låta det gå minst 3 veckor mellan operationerna då iallafall jag har varit galet trött och grinig. Tyckte att det var lite läskigt att ha en tjurrusande 2-åring som ville springa och krama mamma som var ganska svullen och öm i magen.
Sen kan det ju hända något vid operationen som gör att man inte alls mår bra och då står den andra där med en risig sambo och ett gäng vilda ungar samtidigt som man ska försöka att ta hand om sin egna nyopererade kropp men framförallt själ.
Nu så här några veckor efter operationen så börjar jag landa och kan själv se tillbaka och se hur jag har varit i både kropp och själ och det är inte bara rosor.
Jag har varit kort i tonen mot både man och barn, mått mycket illa, varit trött, haft ont vid måltiderna första veckan men framförallt så har jag varit ganska introvert och inte velat ha att göra med så många andra än mig själv.
Nu en månad senare så börjar jag känna igen mig själv igen
Men nej såklart ångrar jag inte min operation men jag tycker inte heller att man ska skönmåla den första tiden för mycket då det är ett himla hårt jobb att hitta sitt nya jag.
Nu komme det massa gäster indimpandes så jag återkommer i eftermiddag.
Kajo: -1,1 om du inte kan vänta med svaret tills vi träffas