Inlägg från: Jojo 85 |Visa alla inlägg
  • Jojo 85

BF November,2010 DEL 2

Mita Vilket BF har du just nu? Själv är jag beräknad till 22 nov.

Min mage var större i v.12 förra grav än vad den är nu.. hmm.. man tycker ju det borde vara tärt om..
    Josefine 4 maj 2009 - jojossmultronstalle.blogspot.com/
  • Jojo 85
    Mita75 skrev 2010-05-05 13:08:38 följande:
    Här har vi RUL 23 juni - känns också lååångt fram i tiden.. men som sagt - det kommer säkert att gå fort.. "snart" har vi våra små i famnen också.. tycker inte att det är ett år sen min minsting var nyfödd - men bevisligen är det ju det ändå.. Längtan efter rörelser är stor här med - tycker att det är då man verkligen märker av att det faktiskt bor nån där inne .. nu mår jag bara räv och längtar till det släpper. Av nån anledning har illamåendet blivit värre nu denna veckan, (v12) när det "borde" börja avta. Mår riktigt illa och kräks fram till lunch ungefär - sen blir det bättre och bättre - för att bara börja om så fort jag slår upp ögonen nästa morgon.. haha.. men men, bara att bita ihop, det blir bättre.. nån gång.. Med yngste sonen mådde jag illa fram över v20.. hoppas att det inte håller i sig så länge bara.
    Såg nu att det stod i sidfoten Bara 2 dagars skilland än så länge!
  • Jojo 85
    popcornplaya skrev 2010-05-05 13:35:50 följande:
    Jag har en kompis vars mage var mkt mindre andra gången. Kan nog bara vara så ibland, är nog inget att oroa sig för.
    ok, känns betryggande
  • Jojo 85
    NoahLeah skrev 2010-05-05 14:02:49 följande:
    Imorse var jag och gjorde nupptest och fick bra resultat 1:1400, mao låg risk för kromosomfel..känns skönt. Allt annat såg bra ut och fick vara kvar på vecka 11?5, får se om det blir ngn ändring på RUL.
    Grattis, skönt att få det beskedet!
  • Jojo 85
    Helen C skrev 2010-05-05 21:27:06 följande:
    Jap jag fick både göra VUL och UL.... Hon tittade innan med och då såg hon ingen blödning utan bara någon strimma...
    Vad skönt att allt såg bra ut. Se nu till att ta det så lugnt du bara kan. *kramar*
  • Jojo 85

God förmiddag!

Idag har ja en lite gnällig dotter.. tror det är pga av tandsprickning. Hon håller på att få sin 7e tand. Hon kan vara hur lugn o glad som helst o så rätt vad det är så gnäller hon till.. o så går det över.. en liten stund senare, samma sak igen.. undrar om det håller i sej hela dagen??

Viktigast är att hon mår bra imorn under dop o 1 års kalas

• Jojo 85

Frogster: Min väninna har en sån vagn fast annan färg o har varit nöjd med den. Hon köpte oxå begagnat för en 500ing

Helen C: Jobbigt att du skulle behöva åka på magvirus mitt i allt! Hoppas du får ta det lugnt nu när pojkarna är med sin pappa..

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2