Inlägg från: Jojo 85 |Visa alla inlägg
  • Jojo 85

BF November,2010 DEL 2

Här har det varit en härlig dag med riktig försommarvärme.
    det blev lite solande mitt på dan i bara bikini.. så varmt var det

jag går på MamaMia o gör även RUL hos dom fast inne i stan.. tiden bokade bm på inskrivningen. Jag ska till bm 2-3 v innan RUL för att få lyssna på hjärthjuden o kolla bt+urin så jag inte fått hf igen, men så som jag mår just nu (ingen huvudvärk) så tror jag det är lugnt "for now"

Josefine 4 maj 2009 - jojossmultronstalle.blogspot.com/
  • Jojo 85
    Sassa82 skrev 2010-05-16 21:49:26 följande:
    Chanelll och Hedi : Tack
    välkommen

Idag berättade min man för sina bröder o sin pappa att vi ska få en till i november
    Min bror har skvallrat för min moster nu i helgen när dom var på landet samtidigt
    Känns skönt att ha berättat för dom närmsta.
  • Jojo 85

Zazz: Vad roligt! Grattis

Idag har jag beställt produkter från DECLÉOR  som är bra mot bristningar
    Fick det av min kusin förra grav o tyckte det verkade hjälpa, eftersom jag mot slutet slarvade pga onda förvärkar så fick jag dick lite bristningar på skinkorna.. samlade på mej så mycket vätska..

Produterna heter:
    Aromessence Sculpt 100 ml (olja)
    Perfect Sculpt Stretch Mark Restructuring Gel-cream 150 ml (lotion)

Jag beställde på Beaty Planet www.beautyplanet.se/Kvinna.aspx med rabattkod Rab579att (10% på hea beställningen).. o så var det fraktfritt på beställningar över 600:-
    Det gick på 745:-

• Jojo 85
    Helen C skrev 2010-05-17 12:07:49 följande:
    ang bristningar så fick jag med första barnet i vecka 38 över en natt veckan efter så kom han, va inte så kul, fick på magen.....
    Testa DECLÈOR då.. vet att det kostar rätt mycket, men om det funkar på en så är det ju värt varenda krona tycker iaf jag (o min man med)

Jag ska vara flitigare i sluttampen denna gången med att smörja ordentligt. Hoppas ju självklart slippa så myckt förvärkar som sist, då vet jag inte om jag orkar, men får be min man stå ut med citrus doften isf o smörja in mej..
  • Jojo 85

Jag tyckte att det var skönt att smörja in magn o runt om när huden mörjar tänjas ordentligt, så då tycker jag lika gärna jag kan köra på bristningsförebyggane samtidigt

• Jojo 85
    PennyJenny skrev 2010-05-17 13:08:18 följande:
    Jag har fått supergoda nyheter idag. Min pappa hade inte lungcancer utan det är nåt annat ofarligt. Är så jäkla glad!! TJEHOO!!
    Åh, vilken lättnad o lycka! Vad glad jag är för eran skull! Har tänkt mycket på dej o din pappa..
  • Jojo 85
    Hedi skrev 2010-05-17 13:09:58 följande:
    Haha gissa vad jag röstade pa, vi hade 2/5 förslag lika gällande pojknamn, Rasmus och Hugo. Emilia är jättefint tycker jag.
    hehe Sen ska man bara få med blivande pappan på namnförslagen oxå
  • Jojo 85

kan kolla tradera oxå för mamma kläder/badkläder..
    HM hade förut men nu kan jag inte hitta den. Kanske att det finns i butik.
    Själv vet jag inte om jag vill ha baddräkt e bikini..

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2