-
Vad är det du säger?!? Menar du din sambo/man? eller vad?Frogster skrev 2010-05-04 11:22:49 följande:Fan fan fan fan FAN!!! Han drar.... Vet varken ut eller in just nu.... -
Frogster känner en stor klump i magen för dej nu.. vad är det som händer? *KRAMAR*
-
Frogster Alltså, fy fan!! Vilket SVIN! Inte bara att han ber dej välja utan att han inte ens har mage att ta det med dej face to face.. eller åtminstone prata över telefonen.. ETT YNKA SMS!
Jag antar att du väljer barnet.. som du beskriver vart du ju överlycklig över plusset o har barnlängtan. Ett barn är oersättligt en kille är det inte.. mister man en står det 1000 åter som man brukar säga.
FAn vad förbannad jag blir! Han var ju införstådd med att du inte åt p-piller o han gjorde valet att chansa.. o nu lämnar han dej i sticket. Se till att han får betala underhåll för barnet!
Förhoppningsvis får han sitt förnuft till fånga o väljer att finnas där för barnet. -
eller precis vad det är.. ett riktigt i-lands problemMin Engla skrev 2010-05-04 15:16:36 följande:jaja man ska inte klaga....finns dem som har det värre, mitt är ju ingen i-lands problem precis
Precis!PennyJenny skrev 2010-05-04 15:36:47 följande:Vi finns här som små cyberaxlar i rymden att gråta ut mot!!
Bra formulerat
-
Frogster Ekonomiskt kommer det säkert bli kärvt, men se till att pappan betalar underhåll o så får du ta kontakt med soc för ekonomiskt stöd. -
här finns en del klänningar..
www.mamastore.se/index.php
-
Godmorgon!
Josefine o jag brukar gå upp vid 8-8.30
Jag har inte käkat min frulle än så det måste jag ta o göra. Annars blir det tvätta några tvättar o kanske åka ut o kolla på något till Josefine till dopet.. fast jag tror vi har det mesta hon behöver
Någon som vet om man kan få blåmärken att försvinna snabbare på något vis. Jag har fortfarande feta blåmärket sen inskrivningen i fredags
Skulle ju vara trevligt att slippa det på dopet på lördag..
-
SNART får vi känna våra bebisar ordentligt o då blir det MYYYYS

-
Jag har RUL 29 juni.. känns som en evighet just nu, men tiden kommer gå fort. Denna helgen har vi dop o 1 års kalas för Josefine. Nästa helg ska vi på Konfirmation o helgen efter ska Josefines kompis döpas o ha 1 års kalas
Sen börjar man ju närman sej juni o rätt vad det är så är det midsommar o sedan är det nästan dags
Vi har babysim varje lördag morgon oxå 6ggr till..
Men just att för börja njuta av bebisens rörelser i magen LÄNGTAR jag verkligen efter.. jag har saknat det ända sedan Josefine slutade bo därinne
-
Haha, ja det kan man sägaHelen C skrev 2010-05-05 13:03:48 följande:Man undrar verkligen om man e gravid haha... Magen växer lite, det e väl allt.... Jojo du va full plaerad du=)
inga lugna lördagar den närmaste tiden..