Helen C skrev 2010-06-04 16:18:42 följande:
Trulsa- Ber om ursäkt. Fattade som att e bebisen på G=) Mitt fel. Ja de kan vara magen som e på G
Nu har jag lämnat pojkarna. Och jag blir bara mer och mer sur på exet... Han ringer aldrig till barnen när dom e hos mig, jag ringer minst 2-3 ggr... Han e ständigt tjurig i telefon och nu likaså när jag lämnade dom. Tycker så synd om barnen. Sen vill jag inte ens prata med han när han e på de humöret som han varit ett bra tag nu.....Vill ha kvar barnen här. Lillkillen sa i bilen. Mamma jag vill spela (tv-spel) jag sa. Gubben du ska till pappa. Nej jag vill inte till pappa, då kom tårarna och sen sa han: Jag får väl åka dit då..... Gråter nu bara jag skriver de här.... Fan.....
Låter riktigt jobbigt det där, men tror du inte han fr roligt när han kommer till pappa? Annars kanske ni kan göra så att barnen får börja bestämma själv? Hur gamla är dom? Är pappan lika grinig mot barnen?
MissCh skrev 2010-06-04 17:04:22 följande:
Jag var i alla fall på RUL igår, och allt såg bra ut (även om det tog tid, för bebisen ville bara ligga med magen nedåt och kura ihop sig på huk med korsade ben...) Lite svårt att att se kön, men hon såg inget som tydde på en pojke så att säga - så troligen tjej nr 3 för oss!
Josefine låg o gosade in sej i moderkakan.. så vi såg inte mycket.. typ baksidan på huvudet o ryggraden

Hon lyckades ju iof se könet oxå iaf.. men att böka runt henne så att hon la sej på rygg gick INTE, haha. Fast det där med könet garanterar dom ju inte.. det är ju bara vad det ser ut att vara. Det viktigaste är ju att man får se att allt är bra
Igår kom min mage.. bara sådär, på eftermiddagen. Så nu har man en liten kula minsann