BF November,2010 DEL 2
kanske lite sent att hoppa in här nu när november snart är här =) men hittade tråden idag.. såg iaf någon jag kände igen från en annan tråd!
själv är jag i v 36 och är beräknad till 25 nov!
kanske lite sent att hoppa in här nu när november snart är här =) men hittade tråden idag.. såg iaf någon jag kände igen från en annan tråd!
själv är jag i v 36 och är beräknad till 25 nov!
tack =) vart i vårt avlånga land finns alla här i denna tråd? själv bor jag i sthlm norrort!
tack alla för välkomnandet =) till o me nån som var beräknad samma dag som mig =)
har läst lite inlägg här o insåg just att jag glömt köpa bäddset till vagnen! jag som trodde jag var redo haha.. nån som har nåt bra tips på vad som behövs? jag har en egenstickad filt men inget mer...
har ca 5 veckor kvar och sammandragningarna börjar bli ganska påtagliga nu... inte nog med att magen blir stenhård och man känner sig 10 kg tyngre under någon minut så känns det som man har världens mensvärk.. skulle gärna spola fram tiden ett par veckor =)
sambon tror att jag kommer föda tidigare än BF för jag är så rastlös och ska hålla igång jämt men själv tror jag att jag går över just pga min rastlöshet haha
jisses va ni skriver.. var borta en dag igår o hade väl 10 sidor att gå igenom =) men tror jag hann uppfatta ditt svar williams mamma =) det var en liten skrutt du fick, men gud så söt! skönt att se att allt gått bra och att ni mår bra och att han växer!
taniko; jag kommer ha med mig min sambo och min bästa väninna och ska föda på KS så det ska inte vara några problem om du vill tror jag!