Marinero skrev 2010-10-28 21:07:55 följande:
Åh vilken fin mage! Men den är inte så stor ser det ut som

ne jag har nog ganska liten mage har jag förstått när folk ser mig =) sf-måttet är dock 34 o jag går in i v 37 imorgon så det ligger på normalkurvan iaf.. men har bara gått upp ca 5-6 kg totalt så allt har satt sig på magen =) sen har jag moderkakan i framvägg så bäbis ligger mer inåt ryggen! ganska skönt att den inte är så stor... räcker gott o väl som det är haha
Annizsj skrev 2010-10-28 21:05:09 följande:
Idag har det varit en pissdAg! Blev väckt tidigt! Blev väckt av en lefEn son inatt. Milo vaknar varje natt och skriker efter mig. Plus att Viggo vAknar . Sen har jag och mannen bråkat och inget känns bra just nu. Är bara ledsen och deppig, känner mig sååå ensam. Bebis kan nu komma när som och jag är totLt slut och behöver honom nu! Men han behAndlAr mig precis som vAnligt. Här årder inte tal om uppSsning eller att låta mig vila ta ett bAd etc. Till råga på det ska han till Göteborg lörd-sönd., fAst eg vill han åka redan imorgon. Det här är ju sista gången hN kan sticka iväg sådär o hälsa på en kompis säger hAn. Men är det inte jAg som ska få ladda och vila upp mig nu? Orkar inte detta själv nu

Har sååå ont i mina händer fingrar kan knappt skriva
hm tycker nog allt han beter sig riktigt illa! vadå sista gången han kan åka iväg så där?! ni har ju två barn sen innan, räknas inte dem? ska inte dem tas omhand eller?
helt klart är det du som behöver ladda batterierna eller tänker han att han ska ta allt ansvar när bäbisen kommer eller? hm.. ursäkta om jag lägger mig i så här, har aldrig pratat me dig innan men kände bara att jag blev så fruktansvärt irriterad! sorry