popcornplaya skrev 2010-10-30 17:30:51 följande:
Till sonen har vi haft en cresent ATV. Är jätte nöjd med Cresent hoppas ni också blir det. Hade nog blivit en classic om jag inte fastnat för dom svängbara framhjulen på ATV.
ah va kul att höra! ja vi monterade ihop den igår så nu väntar den på att fyllas av liten bäbis.. den är kanonsnygg tycker jag! bara lite luft i däcken oxå sen så =)
men du som haft en crescent.. gick det att pumpa däcken med vanlig cykelpump eller var ni tvungna att åka till bensinmack? det stod nåt om 2.1 bar på däcken.. tyckte det verkade mkt.. lika mkt som vi har i bilen ju!
lite ego o gnäll; idag har varit en hemsk dag! sammandragningar nästan hela dagen men inga som känns i ryggen utan mest i magen och neråt som mensvärk.. men är ju helt sänkt efteråt! har sovit en hel timme mitt på dagen idag o sambon fick ta sista tvätten själv! har varit jättetrött hela dagen av alla sammandragningar men bäbis är ju lika pigg o alert som vanligt :/
sen har jag knappt kunnat äta heller pga allt detta! har gråtit av trötthet o uppgivenhet idag
var bara tvungen att få spy av mig lite... vet ju inte heller vad "riktiga" värkar är! nån som känner sig manad att analysera det jag skrivit? hihi
mår lite bättre just nu iaf... sambon körde mig till affären så jag fick lite godis.. så nu ska jag grotta ner mig i soffan o glo på tv resten av kvällen!