BF November,2010 DEL 2
Rosen skrev 2010-11-01 22:01:10 följande:
ja senast fredag så har jag bebisen här jag vet inte vad som krävs för att dom ska göra en hinnsvepning men jag antar att man ändå e mogen o mjuk så kan de göra en så hjälper det nog till en del.
jag har massa molande i magen nu ikväll så vi får väl se vad som händer under natten
eller har det hänt nåt inatt måntro? =)
Williams Mamma 070824 skrev 2010-11-01 22:10:53 följande:
Jaha då har stora pojken åkt på magsjuka =( Det bara rinner ur han, han kom upp för en stund sen då han bajsat ner sängen! =( Stackarn!! Bara hålla alla tummar o tår att inte Linus får skiten! :/En liten bild på mini prinsen ;P
Var på återbesök på Neo idag, och vi blev utskrivna! :) Läkaren sa bara "han är liten, men helt perfekt" :)
Väger nu 2006 gram och är 44,5 cm
läängtar sååå nu! =)Bebis050810 skrev 2010-11-01 22:24:40 följande:
Undrar: hur många bindor och blöjor ska man ta med sig till BB?? jag har tänkt stanna 2 nätter, dvs 3 dagar. Vet att vi inte får några blöjor på BB, bara de man får i de där babypåsarna som alla får. Bindor får man bara några få med.Så hur många behövs tro?
men däremot undrar jag hur stora bindor man ska köpa med sig hem? blöder man mkt? jag använder ju bara tamponger annars så jag är inte insatt i bindor-djungeln haha