popcornplaya skrev 2010-11-03 17:24:41 följande:
Det löste sig tillslut så mannen kan vara hemma imorgon. Han får ta ut föräldraledigt för sonen. Och på fredag hade dom ändå inarbetad ledig dag så han behöver bara ta ut imorgon. Men han fick gå genom en fackgubbe för att få kärringen att fatta.
För hon var tydligen expert på havandeskapsförgiftning eller nått. Hade sagt att jag ska lugna ner mig och inte stressa upp mig så bara så blir det bra, så hade hon sagt till mannen i alla fall.
Jag hoppas att det ska visa bättre värden på fredag om jag bara får ta det lugnt och vila nu i alla fall.
Vet att det finns nån här i tråden som haft havandeskapsförgiftning förut, hur började det för er?
men suck vilken jobbig chef! bara för att hon e chef så ska hon vara bäst på allt o tro att hon kan basa över dig oxå eller?? tur det löste sig iaf! nu får du se till att ta det lugnt!!
Kinne79 skrev 2010-11-03 18:02:36 följande:
Har varit hos bm idag. Alla värden såg toppen ut och SF-mått låg precis på kurvan, jag följer kurvan slaviskt. Måttet var 33. Bebisen är fixerad.
skönt med såna besked! =)
Kwackie skrev 2010-11-03 18:52:32 följande:
jaha då sitter man o räknar minuterna
17,14 satte de igång oss på huddinge - snabb utvecklande havandeskapsförgiftning, mår ganska okej men de vill inte riskera att jag blir sämre... så om några timmar har vi lillpojken här... väntar på att bardkatetern ska åka ut sen spräcker de hinnorna...
har smått molande värk var 3e minut... aja får se om jag hinner uppdatera mera sen eller om jag ligger o skriker då

ps! har inte skrivit på facebook om detta
oohhh lycka till! vi hade samma BF men då hann du före =) hihi
Libra; grattis! vilken resa =)