BF November,2010 DEL 2
Min snart 3 åring
Hej föresten på er tjejer
Var ut på krogen en sväng igår med mina tjejkompisar. en sista sväng innan det får vara bra. Dansa av mig en sista gång
Tyvärr hände något jäkligt tråkigt. Ett par kompisar till oss ska ha barn om tre veckor bara. Och igår var hennes kille otrogen på krogen mot henne. och berättade det samma kväll. Fy fan...
Jag mår så jävla dåligt av det bara. Jag kan känna hennes lidande i hela kroppen. ![]()
Idag har vi spenderat em på stranden, det är sååå skönt att ligga där i brassestolen och sola, fläktade lagom där idag. barnen leker o badar, ååååå vad jag älskar sommar o sol! längtar redan till imorn, då blir det först en promenad efter frukost och sen stranden hela långa dagen
Har även fikat hos min mamma och sen ätit ute ikväll. sen gick jag en runda med barnen i kvällssolen. underbart!
Ja, kör på majsvälling o vatten, så magen får stabilisera sig. den är ju irriterad nu. det är jätteviktigt med vätska, de små blir uttorkade så snabbt.
http://www.vardguiden.se/Sjukdomar-och-rad/Omraden/Sjukdomar-och-besvar/Diarre-hos-barn/
Ja den killen kan inte va frisk alltså! Bra att han fick utskällning av tjejen har kyss med, då borde han kanske fatta att han gjort det förbjudna!! grrrrr
MIn lilla är 2 år nu, fyllde i maj och henne kommer jag inte potträna nu, det orkar jag inte ta tag i.... tycker hon är för liten oxå, blir nog kanske till våren eller till nästa sommar, mer lagom då tror jag... men vill hon kissa på pottan eller toan så får hon såklart det, jag brukar fråga henne och ibland testar hon.
Min stora tjej, 5 år i oktober, har fortf. napp. men bara när hon sover. vet inte hur vi ska göra med den.... hon borde sluta snart!! men det e så svårt att ta tag i det. hon lovade att hon skulle ge den till tomten i julas men så ångrade hon sig och sa att Pippi skulle få den, så nu ska vi ev. åka till Astrid Lindgrens värld i augusti, så då få vi hoppas hon händer den i nappträdet där! HOPPAS!
(Lilla har aldrig haft napp).
Ställde kl. på 8 idag för att käka frulle i tid och sen gå ut på promenad för att sen spendera dagen på stranden, vaknar o tittar ut, mulet!! var e solen?? så besviken..... men NU är den här!!! 
så ni ska vi promenixa, jag och barnen sen sola o bada!
Jag kan inte klaga faktiskt, men jobbigt för er som lider i värmen och inte kan sova! det är inte kul när det blir så, man måste ju få sova och få må bra för att orka med barn o graviditet. men jag bara älskar sommaren, solen o värmen! =)
Idag har jag o barnen spenderat 4 timmar på stranden, stora hittade en dagiskompis där så dem lekte en hel del o käka glass. jag solade o hade det bra! liten badade med och lekte i sandet, det är skönt vid havet, det är lite fläktande och så kan man svalka sig i vattnet lite då och då
sen gick jag en runda med vagnen på kvällen oxå. det är så skönt att röra på sig!
Imorn går jag in i vecka 23, har gått upp ca 7 kg. och på onsdag ska jag på det där extra UL som jag bokade in, hoppas nu allt är bra med bebisen!!!! är nervös faktiskt! trots att hon sa att jag kunde vara lung, men man vet ju aldrig.....