Inlägg från: Bebis050810 |Visa alla inlägg
  • Bebis050810

BF November,2010 DEL 2

kicki08 skrev 2010-07-16 12:24:13 följande:

Helen C: Åhh fy sjutton Min stora grabb hade det när han var 4 år å herregud vilken pest och pina det var. Mitt i sommaren och han låg och i stort sett skrek sig igenom 4 dygn Så jag förstår vad du går igenom. Fy fasen Hoppas det blir bättre snart. kram

Här är illamåendet en förbannelse. Den går aldrig över känns det som. är i V 25 och har mått jäkligt mycket illa den här veckan. har mått pest mest hela veckan. Får svimmningskänslor och känner mig yr. Mår illa i flera timmar och grejjar inte alls att äta vet inte vad jag ska göra.... är det meningen att man ska må illa såhär länge. *suck*

Fy stackare att må illa i denna värmen!! har du provat Legrigan comp, de är jättebra mot illamående och mot trötthet för det finns lite koffein i dem med
    (¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 10/11-10 ♥ ¸.?°´¯)
  • Bebis050810

Kicki- ja postafen blir man dåsig o trött av! så be om legrigan comp istället, dem e jättebra!

• Bebis050810

Igår va vi på cirkus olympia på Böda sands camping, jättemysigt. jag o fam och min mamma sen gick vi en runda o barnen fick leka lite och tog en fika.
    liten på 2 år var först jätterädd på cirkusen, va väl musiken, de spelar ju rätt högt, så hon höll mig jättehårt och borrade in huvudet mellan mina tuttar HEHE men sen när hundarna o de andra djuren kom in släppte det.

NU regnar det här på Öland!! åskar, blixtrar o dundrar, ja det är väl välbehövligt och bra för då kan man städa, det har man ju inte lust med när det e sol, så idag blir det en städdag, det behövs verkligen!! torka golv, plocka tvätt mm mm!
    men som trist är skulle vi på Borgholms hamnfestival iem/kväll, nu går väl inte det..... ja får se..... kanske klarnar upp!

Igår va stora så härlig, hon blir 5 år till hösen, då vi satt i bilen sa hon " mamma när bebisen kommer efter att jag fyllt år, då ska jag hålla den i knät och köra den i vagnen" underbart lät det!

Ha en fin dag alla!

• Bebis050810

Å herre gud vad det har åskat, blixtrat o dundrat idag!!! mår inte bra av åskan :((
    blir så rädd med!
    men iaf har jag tagit en städdag, mkt välbehövligt! har ju bara varit ute o solat, badat o vart på standen sen midsommar nu!
    har dammsugit hela huset, moppat av golvet, skakat lakan o överkast, dammtorkat, städat barnens rum, slagit ihjäl typ 100 flugor!! så jag har legat i idag...... sen skulle jag laga mat, stuvade makaroner, hade satt på mjölken o kokat upp den och skulle hälla i makaronerna, ja då va dem slut.... som vanligt, sambon hade tagit dem o glömt skriva upp....grrrr så han fick bjuda på pizza! så nu känner jag mig lagom svullig och äcklig och väntar på att det ska klarna upp o sluta regna så att jag kan gå en promenad!
    sen blir det nog en film om det inte åskar förstås!
    har inte haft datorn o tv:n på på hela dagen, vågar inte för åsknedslag.
    Borde putsa fönsterna med, efter all flugskit! men det blir en annan dag......

• Bebis050810
    Maddie72 skrev 2010-07-17 19:00:25 följande:
    Vad härligt det låter med städdag. Det skulle jag behöva jag med. Men i och med skitvädret och att vi bor i lägenhet, så har det blivit mest inomhus idag och det är sån fuktig värme att man blir tokig. Inte skönt att göra nåt. Men jag bara väntar på att min ork ska infinna sig snart. Skicka över lite är du snäll! =)
    Ja man får passa på dagar då det regnar! och när man har ork o energi, vem vet när den försvinner...... och sen var jag inte hur jag mår imorn, antagligen trött o värk i rygg efter allt städ idag! men man måste hålla rent med ju
    Har varit på en skön kvällspromenad med liten, stora va hemma med pappa, gick ca 40 min, sååå fint o skönt väder blev det ikväl!!
    nu har vi hyrt en film "Wallander Indrivaren", jag gillar bara Svenska filmer HEHE så jag ska slappa i soffan med film, gubbe o en kopp tea. barnen får väl spela Bolibompa eller se på andra tv:n..... det gillas!
  • Bebis050810
    Rosen skrev 2010-07-17 20:34:00 följande:
    usch jag skulle oxå behöva lite energi, e jättetrött jämt o det e skitjobbigt.....
    jag tycker att det enda jag gör e o jobbar o sen kommer hem o somnar. som idag har jag jobbat 7-15.30 sen när jag kom hem så la jag mig på soffan o jag har precis nu vaknat till o rest mig upp.... o e fortfarande lika trött.
    jag tog mina järntabletter i några dagar o tyckte jag blev lite piggare men sen har jag glömt att ta dom så nu har jag varit utan i 3 dagar o nu e jag jättetrött o hängig igen.

samtidigt som jag längtar till hösten o bebisen kommer så vill jag inte att sommaren ska ta slut ju
    Känner samma, vill att det ska bli november samtidigt som jag såklart vill att sommaren ska vara läääänge till!!! många långa soliga dagar vill jag ha! sen när aug är slut får det gärna bli 15 nov direkt ser inte fram emot sep då jag ska skriva in mig på arbetsförmedlingsskiten............... bläää!
  • Bebis050810

Fina magar ni har! ...lägger nog in en bild på tisdag då jag går in i vecka 24

• Bebis050810

Åh vad det är fina med alla bebismagar!

NJsmamma- hur gjord du när du förminskade bilden?

• Bebis050810
    Saraia skrev 2010-07-18 18:39:07 följande:
    imorgon ska jag t BM för första gången o mäta magen o lyssna på <3 ljud! å sen ska jag senare på dan göra köns-UL!!!!! Spännande dag! ska bli kul o se om magmått o hjärtljud ligger som m tjejerna!!!
    Härligt dag!
    för mig väntas BM-besök om 2 veckor....då är jag i vecka 25+0

Idag gick jag och liten en skön promenad på fm, gick i 45 minuter och det var sååå varmt efter ett tag, hade halvlånga byxor på mig för det va molnigt när vi gick iväg men sen kommer solen fram. Strök in lite tvätt sen och på em var vi hela familjen på en camping o tittade på Clownen Max, sen var vi med min mamma o mormor och käkade middag ute, även en glass slank ner nu blir det en kvällspromenix innan det är dax för soffan o en kopp tea!
    kanske jag stryker sista tvätten med..... skulle kännas skönt!

Vad har ni andra hittat på?
  • Bebis050810

Undrar lite på det här med vikten, om nån har nån teori, om man bara har fått mage, inte direkt sen nån annan förändring på kroppen och gått upp 8 kg, vad är det då som väger så mkt?? inte kan väl magen väga så mkt!

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2