Barnen är mitt liv skrev 2010-11-13 11:03:41 följande:
Ja så är det ju, som tur är så har jag en underbar sambo som tar henne på nätterna mest för att jag inte ens klarar av att vrida mig ur sängen, ta mig till köket och fixa välling speciellt nu eftersom dom senaste tre dagarna så kan jag inte ens gå upprätt utan måste böja mig ner och ta tag i saker för att ta mig någonstans bläää..
Åhh förstår inte varför dom stora barnen hellre är hemma och går en på nerverna än att vara ute med alla sina vänner och göra något kul.. Har för mig att man själv var ute mer än inne i deras ålder men nej nej här ska den ena göra sina datorer på sina papper och ge oss varsin och den andra bär runt på katterna och sin lillasyster hela tiden så att systern skriker och katterna jamar.. Och den fjärde vill spela på datan, spela spel, titta på bolibompa, ha min macka dricka mitt te sitta i mitt knä reta sina syskon gaaaahhhhh!!
OJ vad jag känner igen mig. Min 7 åring är likadan. Han är hellre inne och är i vägen för mig på alla sätt än att hitta på något eller leka med kompisar. Min 17 månaders ska hänga på mig, äta och dricka allt som jag har
I know the feeling.