• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • sunflower79
    Annizsj skrev 2010-11-14 13:48:09 följande:
    En till sak. Vi har haft inbrott i garaget inatt. De asen har tagit våra sommardäck med fäljar och allt. Klart man är arg, men ändå så orkar jag knappt bry mig idag..... Tur att man har försäkring!
    åh vilka idioter det finns! som inte kan skilja på sitt och andras!!! bläää

precis hemkommen från shoppingen.. en hel del sammandragningar senare haha.. fick stanna upp flera gånger inne på ikea o påväg till o från bilen =)
    men nu är spjälskyddet inhandlat och så blev det en del värmeljus oxå, lite julklappar och andra nödvändigheter hihi sen hamnade vi på elgiganten oxå och kom hem med en ny microvågsugn.. insåg att den vi hade innan inte har nån display o om man ska hålla på att värma ersättning/välling kan det vara bra att ha koll på sekunderna hihi
  • NoahLeah

Nu är sängen äntligen bäddad o klar, blev jättemysig och jag hoppas lillan trivs där.
    Ska fixa skötplatsen imorgon o lägga dit alla blöjor o annat småfix sen blir det att leta efter påsen med alla bebisstrumpor o tossor som spårlöst försvunnit.

• Bebis050810
    NoahLeah skrev 2010-11-14 16:34:44 följande:
    Nu är sängen äntligen bäddad o klar, blev jättemysig och jag hoppas lillan trivs där.
    Ska fixa skötplatsen imorgon o lägga dit alla blöjor o annat småfix sen blir det att leta efter påsen med alla bebisstrumpor o tossor som spårlöst försvunnit.
    mina bebisstrumpor va oxå borta så jag skickade mamma att köpa några par, sen hittade jag dom på vinden några dagar senare, en hel låda!
    (¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 101115 ♥ ¸.?°´¯)
  • Bebis050810
    Party of five skrev 2010-11-14 16:26:07 följande:

Här är min lille kille, här fyra dagar gammal. Så här sover han, då med täckets nedre kant över honom som ett täcke, och jag fast i... Hoppas ni förstår hur jag menar...
    Åh vilken liten sötis!!
    (¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 101115 ♥ ¸.?°´¯)
  • NoahLeah
    Bebis050810 skrev 2010-11-14 16:39:35 följande:
    mina bebisstrumpor va oxå borta så jag skickade mamma att köpa några par, sen hittade jag dom på vinden några dagar senare, en hel låda!
    ja, det blir väl detsamma här kan jag tänak mig. Köpte 4 par o ett par tossor häromdagen o de  lär säkert dyka upp i veckan. *s*
  • Helen C

Libragirl- Åååå så himla söt.. Dom e så söta när dom sover så men händerna under kinden=)

• NoahLeah
    Party of five skrev 2010-11-14 16:26:07 följande:

Här är min lille kille, här fyra dagar gammal. Så här sover han, då med täckets nedre kant över honom som ett täcke, och jag fast i... Hoppas ni förstår hur jag menar...
    Vilken goseplutt.
  • Barnen är mitt liv

Libra, vilken bedårande gulleplutt :)

Usch är på hemskt humör, har ätit ärtsoppa med knäckebröd vad gott det kan vara ibland, så jäkla irriterande bara när varje matstund ska vara fylld av skrik och gap, bråk och bus och en massa jävelskap hela tiden. Aldrig att man får en lugn stund!

Och alla barnen äter allt med god aptit är aldrig kräsna utan provar det mesta men bonussonen ogillar spenat, pannkakor, fläsk, ugnspannkaka, fiskbullar, lök, championer, våfflor, resturang mat, kinamat, plättar, risgrynsgröt, mannagrynsgröt, havregrynsgröt m.mm.m.m.m....... Åh är så sjukt frustrerande när man måste göra specialkost till honom bara för att han inte gillar maten som lagas! Har mycket att göra med att han får mycket pizza, hamburgare och gottigotti hos sin mamma och när han kommer hit får han väl ingen lyx mat och då blir varje måltid ett jäkla pusslande.. Helt plötsligt gillar han nu inte heller ärtsoppa och har nu suttit i köket med sin minimala tallrik och det är snart en halvtimme!!

Och så här är det varje gång, okej om han inte tål och har en allergi då gör jag mer än gärna annan mat men när flickorna och vi är sugna på tex spenat eller något annat då måste man göra ett extra mål mat till en enda människa just för att någon är kräsen....

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2