Sitter här, BF imorn!! och inget händer, nada! inte minsta värk eller känning....... bara som vanligt. ja ja kommer när den kommer..... jag vet ju att jag inte har haft några förvarningar med de andra 2 heller så det är väl bara så för mig att när det väl sätter igång med antingen värkar eller vattenavgång så är det igång direkt, skönt det med iofs!
Längtar som en tok efter bebisen nu!!!
Stora flickan, 5 år har sovit hos mormor inatt, ska ringa henne snart och fråga hur natten varit, hon är ju så himla känslig nu, vet inte om jag berättat det, men hon är jätterädd för att vara ifrån mig, springer efter mig vart jag än går när vi är hemma, jätterädd att jag ska försvinna från henne, ja hon är i nån konstig separationsångestperiod..... så att hon ville sova över där är jättebra!!!! så glad för det framsteget!!! hoppas det vänder hos henne nu!
Lilla tjejen 2,5 år har varit helt annorlunda nu när stora varit borta sen igår em, hon är så kelig och mysig och kramig och mkt mkt lugnare. hon tycker väl att det är skönt att ha mamma o pappa för sig själv. Bra inför bebisen som komma skall oxå, att hon får lite egentid med sin mamma :)
Funderar på att promenera lite nu, var typ 3 veckor sen nu!! kanske kan köra igång nåt om inte annat......!