• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Helen C

Varit ute på en promenad. dock inte lång, 20 min. De började regna och sen körde magen igång som fan så de va och skynda sig hem och sätta sig på toan...kändes nästan som man fick värkar... va inte skönt...

• mzetterblad

Linus sover i vagninsatsen som jag har ställt i spjälsängen..
    Vi har inte riktigt fått till liggamningen än =/

William 070824 & Pyret BF 101101
  • Bebis050810
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-11-14 15:21:58 följande:
    Linus sover i vagninsatsen som jag har ställt i spjälsängen..
    Vi har inte riktigt fått till liggamningen än =/
    Ja så gjorde jag oxå ibland, det är jättesmidigt
    (¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 101115 ♥ ¸.?°´¯)
  • mzetterblad
    Bebis050810 skrev 2010-11-14 15:46:04 följande:
    Ja så gjorde jag oxå ibland, det är jättesmidigt
    ja den är ju mindre än spjälisen så där trivs han bättre =)
    William 070824 & Pyret BF 101101
  • Bebis050810

dagen bara släääpar sig fram........ var e min bebis??? seg lång väntan.....

stora tjejen e fortf. hos mormor, liten sover och badrumsinredningen som sambon skulle sätta upp reder han inte ut själv..... och här sitter jag och är uttråkad till 1000. orkar inte laga mat, vill eg. inte ha pizza, men beställer nog det ändå för att slippa laga, fast jag är inte sugen alls......

depp depp depp

(¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 101115 ♥ ¸.?°´¯)
  • Helen C

Synd att de mörknar så fort.... Kl går väldigt sakta idag... Alize sover och sambon är och jobbar så här sitter man själv

• Carolina13

Ja du.. här har ju i alla fall slemmis lossnat lite men verkar inte hända nått för det!!!

4 dagar till bf... men uppbokad ganska mkt i veckan så bebis får gärna vänta till bf =)

• sunflower79
    Marinero skrev 2010-11-14 13:13:36 följande:
    Kul, varifrån Finland är han? Mina föräldrar är därifrån Olivia fick en mumin såklart när släkten va här i somras
    han kommer från tampere (tammerfors), känner du till det? ja jag gillar mumin faktiskt.. vann en auktion på tradera med en urgullig body med stinky på hihi

det där med att bädda i sängen o vagnen.. kanske jag har tagit i lite väl men jag vet ju inte hur det ska vara.. är ju första gången Skäms men i sängen har jag en madrass med överdragslakan på, sen en bäddmadrass, ett kisskydd o sen ett lakan över... och sen ett täcke.. vi har iofs inte så varmt i vårt sovrum för jag är tokvarm på nätterna.. vad tror ni är det för mkt för bäbis?
    i vagnen har vi en madrass, kisskydd, lakan och åkpåse-locket.. o så overall på bäbis såklart och en filt ifall ifall...
  • Party of five

Här är min lille kille, här fyra dagar gammal. Så här sover han, då med täckets nedre kant över honom som ett täcke, och jag fast i... Hoppas ni förstår hur jag menar...
  • Sassa82
    popcornplaya skrev 2010-11-14 07:54:32 följande:
    Hej igen allihopa!

Här känns det så mkt bättre. Vi har kommit till rätta litegrann med våran nya vardag, i alla fall den som är på BB för här är vi fortfarande kvar. Våran lilla flicka har fått namnet Alice och hon är så underbar. Det var ju en chock att det blev som det blev men hon är lika mycket min dotter för det och en helt otroligt underbar helt vanlig liten bebis. Eller ja, helt vanlig är hon ju inte eftersom att hon är min bebis. Hon är ju liiite bättre än alla andraTungan ute

Vi börjar komma igång lite smått med amningen, jag pumpar för fullt också så produktionen ska komma igång. Men det går framåt. Hon gillar vänstra bröstet mest av nån anledning....

Annars är hon så sjukt snäll. Äter, bajsar och sover. Man märker knappt av henne. Sen luktar hon så gott så jag vill nästan bara suga in hela henne i näsan....haha.

Har inte orkat läsa tillbaks i tråden så jag vet inte vilka andra som fått och inte fått barn sen sist eller vad mer som hänt. Har varit ganska uppe i vårat.
    Va härligt att läsa!!!!
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2