sunflower79 skrev 2010-11-14 00:47:29 följande:
här kommer en liten bild på färdigbäddad säng... förutom spjälskyddet då haha.. fixade inte att vänta på att madrassen skulle expandera klart heller :-P
Vad fint du bäddat, där kommer bebis sova skönt

popcornplaya skrev 2010-11-14 07:54:32 följande:
Hej igen allihopa!
Här känns det så mkt bättre. Vi har kommit till rätta litegrann med våran nya vardag, i alla fall den som är på BB för här är vi fortfarande kvar. Våran lilla flicka har fått namnet Alice och hon är så underbar. Det var ju en chock att det blev som det blev men hon är lika mycket min dotter för det och en helt otroligt underbar helt vanlig liten bebis. Eller ja, helt vanlig är hon ju inte eftersom att hon är min bebis. Hon är ju liiite bättre än alla andra
Vi börjar komma igång lite smått med amningen, jag pumpar för fullt också så produktionen ska komma igång. Men det går framåt. Hon gillar vänstra bröstet mest av nån anledning....
Annars är hon så sjukt snäll. Äter, bajsar och sover. Man märker knappt av henne. Sen luktar hon så gott så jag vill nästan bara suga in hela henne i näsan....haha.
Har inte orkat läsa tillbaks i tråden så jag vet inte vilka andra som fått och inte fått barn sen sist eller vad mer som hänt. Har varit ganska uppe i vårat.
Hej! Kul att höra av dig igen i tråden! har följt dig på fb och bloggen, så fint du skriver och skönt att du verkar må bättre och vara mkt gladare!

jättefint namn med, Alice är så sött namn :)