• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • mzetterblad
    Rosen skrev 2010-05-31 22:42:27 följande:
    jag hinner knappt med allt som skrivs här heller men det e kul att vi e ett par stycken i tråden, hoppas vi håller ihop tills vi fått våra bebisar. ja o efteråt oxå naturligtvis! jag har skrivit några ggr om någon är intresserad av att adda på facebook så är jag gärna med. det e rätt kul för då får man ett ansikte på folk. jag e ju helt anonym här inne av lite olika skäl.
    Mig får ni gärna adda på FB med =)

Jag heter Marie Zetterblad
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ William & Pyret ♥¸.?°´¯) ♥
  • Rosen
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-05-31 23:11:25 följande:
    Mig får ni gärna adda på FB med =)Jag heter Marie Zetterblad
    okej då addar jag dig nu då
  • mzetterblad
    Rosen skrev 2010-05-31 23:27:52 följande:
    okej då addar jag dig nu då
  • Rosen
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-05-31 23:35:49 följande:
    vilken fin liten kille ni har!
  • mzetterblad
    Rosen skrev 2010-05-31 23:38:57 följande:
    vilken fin liten kille ni har!
    Tack så mkt =)
    Såg dina pojkar på nån bild med =) Också superfina!
  • Rosen
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-05-31 23:43:22 följande:
    Tack så mkt =)Såg dina pojkar på nån bild med =) Också superfina!
    tack ska lägga ut lite nyare foton nån dag när jag har tid o ork
    jag har massa mappar liggandes på facebook men jag har dom nog bara tillgängliga så jag själv kan se dom tror jag. men ska som sagt lägga in nyare i stället
  • PennyJenny

Idag är det dags för RUL, kl 14.00 närmare bestämt. Nervös så jag kan kräkas alltså... Håll tummarna, känns som det behövs. {#lang_emotions_sealed}

• yonasam

halloj tjejer,

Gudar vad här skrivs!

Grattis till alla RUL! Va kul att att få veta hur bebis mår. Jag ska på RUL på torsdag och är så nervös så jag vet inte vad jag ska göra av mig.

Jag finns inte att hitta på fejan pga. stängd profil men jag har addat williams mamma och addar gärna alla jag ser här, kul med ett ansikte på folk :) Så ni kan ju hitt amig via hennes vänlista (Sami Najami Sowe)

har flyttat i helgen och det var en pärs, herregud vad trött jag var. Ska ta tummen ur nån dag och sätta upp lite bilder i galleriet.

Har fått jätteproblem med svullna fötter, de är ömma, svullna och gör såå ont, är det inte för tidigt för det?

• yonasam
    Rosen skrev 2010-05-31 22:42:27 följande:
    jag hinner knappt med allt som skrivs här heller men det e kul att vi e ett par stycken i tråden, hoppas vi håller ihop tills vi fått våra bebisar. ja o efteråt oxå naturligtvis!jag har skrivit några ggr om någon är intresserad av att adda på facebook så är jag gärna med. det e rätt kul för då får man ett ansikte på folk. jag e ju helt anonym här inne av lite olika skäl.
    Vad har du för namn eller hur hittar jag dig på FB?
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2