• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • popcornplaya
    Loppan11 skrev 2010-05-31 14:37:18 följande:
    Var har du beställt ditt stödbälte?
    Går du till sjukgymnasten så får du ett där för 80kr. Så gjorde jag.
    kicki08 skrev 2010-05-31 13:07:54 följande:
    Chanell: Va skönt att allt är okej med bebis Det där med hjärtljuden är en myt, men OJ va roligt å spekulera juh Vi har varit på RUL idag och allt så jättebra ut. Vi fick behålla vårt datum 2/11.Hon ville inte skriva kontrakt på det men var rätt så säker på att det var en liten flicka vi väntar
    GRATTIS!
    Bisquit skrev 2010-05-31 14:39:26 följande:
    Fick just ett meddelande från en av mina bästa vänner. Hon fick en dotter i onsdags, men tyvärr så drabbades dottern av syrebrist under förlossningen. Så nu ligger hon på intensiven och även om det går åt rätt håll så vet dom fortfarande inte om hon kommer överleva.   
    Usch vad hemskt får hoppas att allt går bra.
    Min älskade Philip 080716 (sarahsbaby.blogg.se)
  • kicki08

Chanell: Nä vi kommer inte göra något köns UL. Vi får väl tro på att det är en flicka men ändå ha ett lite öppet sinne så det inte blir helt tokigt om det skulle komma ut en pojk
    Spelar ingen roll vad det blir för oss. Vi är glada att allt var okej med bebisen

• NoahLeah
    Loppan11 skrev 2010-05-31 14:37:18 följande:
    Var har du beställt ditt stödbälte?
    Gulare rehab...kostade lika mycket som om jag skulle köpa av sjukgymnasten.
  • NoahLeah
    Fick just ett meddelande från en av mina bästa vänner. Hon fick en dotter i onsdags, men tyvärr så drabbades dottern av syrebrist under förlossningen. Så nu ligger hon på intensiven och även om det går åt rätt håll så vet dom fortfarande inte om hon kommer överleva.   

Hoppas verkligen allt går vägen.
  • NoahLeah

Hoppas verkligen allt går vägen.
  • PennyJenny
    Åh, stackare :(  Samma sits som vi befann oss i med vår ängel. Sänder varmaste tankar och massor av styrka till den lilla!
  • Kinne79

Kommer ihåg att det var många av er som hade huvudvärk för ett par veckor sedan. Jag har en helvetisk huvudvärk idag (har aldrig huvudvärk annars) och funderar på vad man kan göra för att lindra den? Är det brist på något som gör att man får huvudvärk som gravid eller beror det på något annat? Hjälp!

• PennyJenny
    Kinne79 skrev 2010-05-31 19:12:50 följande:
    Kommer ihåg att det var många av er som hade huvudvärk för ett par veckor sedan. Jag har en helvetisk huvudvärk idag (har aldrig huvudvärk annars) och funderar på vad man kan göra för att lindra den? Är det brist på något som gör att man får huvudvärk som gravid eller beror det på något annat? Hjälp!
    Har haft massor av huvudvärk sista dagarna, tror det beror på vädret och dess omslag hela tiden. När det är som värst tar jag en Alvedon och det hjälper.
  • Helen C
    MammaDeborah skrev 2010-05-31 12:16:16 följande:
    Hej hej!Linköpingsmamma med fyra barn i bagaget och ett femte på väg. Första gemensamma för mig och sambon, kan man säga (invecklad historia..)Hoppas kanske kunna lära känna någon mer som bor i Linköping eller runt om.Men sen är det alltid kul att utbyta erfarenheter rent generellt. :)BF 4/11, bebis är lugn som bara den och gör mig nervös (har känt rörelser för några veckor sen men nu är det cool lugnt..) :-/ rutin-ul 14/6
    Välkommen hit. Jag väntar mitt 3:e men sambons första.....
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2