• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • PennyJenny

Rosen: Nej vi har inget namn klart. Pojknamn är ju såååå svårt!! :) Hade det varit en tjej hade det varit enklare

• Nea11

Hej tjejer!
    Tänkte hoppa in i tråden om jag får?
    Har följt den ända sedan plusset i mars:), men inte riktigt vågat tro att det skulle gå bra pga av två blödningar. Men nu är jag i v.17 och magen syns ju, så nu börjar det att sjunka in :)
    BF 12/11.

/Sanna

• Helen C
    Nea11 skrev 2010-06-01 20:35:33 följande:
    Hej tjejer!
    Tänkte hoppa in i tråden om jag får?
    Har följt den ända sedan plusset i mars:), men inte riktigt vågat tro att det skulle gå bra pga av två blödningar. Men nu är jag i v.17 och magen syns ju, så nu börjar det att sjunka in :)
    BF 12/11.

/Sanna
    Välkommen hit och grattis bebisen i magen....
  • Nea11

Tack så mycket:)
    Jag har ju följt er hela tiden så jag vet ju allt ni har skrivit och därmed lite om er:)
    Själv har jag precis flyttat till dalarna, någon mer som bor i närheten?

• Kinne79
    sebbe123 skrev 2010-06-01 19:59:55 följande:
    Tyvärr inget bubbel än men det kommer nog snart, har kännt ganska tidigt med dom andra två, är änsålänge "bara" i v15 så snart så {#lang_emotions_dreamer}
    När har du Bf?
  • Kinne79
    Nea11 skrev 2010-06-01 20:55:32 följande:
    Jag har ju följt er hela tiden så jag vet ju allt ni har skrivit och därmed lite om er:)
    Ja, jag bor i Dalarna men det är stort, vart har du flyttat?
  • kicki08

Välkommen SMC85 och grattis till bebis i magen Det kommer gå superbra ska du se. och det är ju snart RUL för dig då antar jag

• Helen C
    Nea11 skrev 2010-06-01 20:55:32 följande:
    Jag bor i Kalmar så e en bra bit ifrån=)
  • Scarlett10

Jag läser hela tiden men glömmer skriva, finns inte så mycket att skriva än men är också i v 15 nu, har känt något i magen ett par gånger de sista dagarna som är olikt allt tarmbubbel, kanske är det bebisen.. :) Vi vet ju sedan kubultraljudet att den är väldigt livlig där inne:)

• Nea11

Trulsa79: Leksand har jag flyttat till. Vart i dalarna bor du?

Har ultraljud 16 juni, på min födelsedag så det blir en bra present:)

Var in en gång v.7 efter en blödning och tittade och då såg man bara ett litet hjärta picka.
    Har inte känt av nåt än,så det ska bli såå spännande med RUL :)

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2