• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • yonasam
    Helen C skrev 2010-06-01 09:48:15 följande:
    hmm vad heter du så kan jag lägga till dig
    går inte o lägga till mig...har stängd profil
  • popcornplaya

Sarah Eriksson heter jag för dom som vill lägga till mig på fb. Har en ansiktsbild som profilbild.

Nu är det bara två dagar kvar till vårat rul. Är så sjukt nervös. Hade så gärna velat att man skulle få reda på könet då men det säger dom inte på NÄL. Men efter rul blir det att boka köns ul.

Min älskade Philip 080716 (sarahsbaby.blogg.se)
  • popcornplaya
    Helen C skrev 2010-06-01 09:26:18 följande:
    Helen Carlsson heter jag på FB så adda mig gärna där. Har samma profilbild som här.....E såååå trött. Vill bara sova idag... Pojkarna e på dagis och sambon ska åka om en timme till jobbet.... Vädret här e så växlande så blir så trött på att nu....1 Juni idag, tiden går...=)
    Har skickat en vänförfrågan till dig nu.
    Min älskade Philip 080716 (sarahsbaby.blogg.se)
  • NJsmamma

Hej tjejer!
    Vet inte om det är någon som kommer ihåg mig, har inte skrivit här inne på länge.. har haft problem med blödningar tidigt och trodde inte att bebis skulle stanna kvar, men nu ser allt bra ut och jag hänger mer än gärna här med er:)
    Är beräknad till ungefär 20 november så jag är i vecka 16, lääängtar bara tills magen tar lite form så man slipper se småfet ut:)
    Har följt er och läst en hel del, men har mycket att läsa ikapp, så jag börjar nog med det..
    Ser att några av er har fb, alltid kul att snacka lite där också kanske och se ett ansikte, så jag lägger gärna till er om det är okej?!

Bisquit: Håller verkligen tummarna för den lilla flickan, usch så otäckt:( Tycker att det låter som en fin idé att skicka ett nallebud, med en tänker på er hälsning, kanske kan ringa intensiven och kolla ifall dom får ta emot?!

Hedi: Fyy vad otäckt, man tror ju inte att det är sant!!

• yonasam

har lagt till både Popcornplaya och helen nu :)

• yonasam

nu försvinner jag till Fb för att kika på bilder:)

• Rosen

heidi: men fy fan va tragiskt, att ramla i badrummet o slå sig så illa att man dör beklagar
    min man hade en kompis som för 1 år sen klättrade upp på ett hustak för att ta foto när han hade druckit. han trillade ner o dog.
    tänk va livet kan vända på en sekund alltså, det e så hemskt.....

ska börja adda er nu på fejjan jag är vän med ganska många där inne o ingen där vet att jag e gravid knappt så skriv inget om det så e ni snälla

• NJsmamma
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-06-01 10:58:32 följande:
    Idag går jag in i vecka 19 *Spännande*
    Mysigt, snart bara hälften kvar.. tiden går otroligt fort nu:) Lade till dig på fb, såg att vi har en gemensam vän där, världen är liten:)
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2