• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • NoahLeah
    Helen C skrev 2010-05-31 11:28:09 följande:
    ååååå så härligt... Jag hoppas verkligen ni kommer få en underbar semester. Och jag tror nog bebisen kommer säga hej några ggr när du e där nere.... Vi ska åka till Kosta nu, så kanske inte e hemma innan du åker, Ha de så himla trevligt nu och sola lite för mig med....
    Kosta är en mysig liten håla känt för glasbruket..varit på fest där. *s*
  • NoahLeah

Nu är stödbälte beställt.
    Får så ont i ljumskarna när jag går så jag nästan tjuter..ska testa bälte ett tag och se om det hjälper. Ska ju heldagar på Skansen mm med jobbet så måste ju kunna gå utan problem.
    Nån som har fler bra tips?

• frukarlssonn
    PennyJenny skrev 2010-05-31 11:43:35 följande:
    Tack ja du hade rätt {#lang_emotions_sunny}
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf nov ♥
  • frukarlssonn
    NoahLeah skrev 2010-05-31 11:44:52 följande:
    Kosta är en mysig liten håla känt för glasbruket..varit på fest där. *s*
    Jaha okej Kosta Boda ja... tänkte inte på de {#lang_emotions_embarassed}
  • MammaDeborah

Hej hej!

Linköpingsmamma med fyra barn i bagaget och ett femte på väg. Första gemensamma för mig och sambon, kan man säga (invecklad historia..)

Hoppas kanske kunna lära känna någon mer som bor i Linköping eller runt om.

Men sen är det alltid kul att utbyta erfarenheter rent generellt. :)

BF 4/11, bebis är lugn som bara den och gör mig nervös (har känt rörelser för några veckor sen men nu är det cool lugnt..) :-/ rutin-ul 14/6

• kicki08

Chanell: Va skönt att allt är okej med bebis Det där med hjärtljuden är en myt, men OJ va roligt å spekulera juh

Vi har varit på RUL idag och allt så jättebra ut. Vi fick behålla vårt datum 2/11.
    Hon ville inte skriva kontrakt på det men var rätt så säker på att det var en liten flicka vi väntar

• PennyJenny
    MammaDeborah skrev 2010-05-31 12:16:16 följande:
    Hej hej!Linköpingsmamma med fyra barn i bagaget och ett femte på väg. Första gemensamma för mig och sambon, kan man säga (invecklad historia..)Hoppas kanske kunna lära känna någon mer som bor i Linköping eller runt om.Men sen är det alltid kul att utbyta erfarenheter rent generellt. :)BF 4/11, bebis är lugn som bara den och gör mig nervös (har känt rörelser för några veckor sen men nu är det cool lugnt..) :-/ rutin-ul 14/6
    Välkommen hit :) Jag väntar fjärde barnet, men min sambos första! Spännande. Vi har RUL imorgon och jag är sååå superdupernervös :o)
    kicki08 skrev 2010-05-31 13:07:54 följande:
    Chanell: Va skönt att allt är okej med bebis Det där med hjärtljuden är en myt, men OJ va roligt å spekulera juh Vi har varit på RUL idag och allt så jättebra ut. Vi fick behålla vårt datum 2/11.Hon ville inte skriva kontrakt på det men var rätt så säker på att det var en liten flicka vi väntar
    Skriver ett grattis här inne oxå
  • frukarlssonn
    kicki08 skrev 2010-05-31 13:07:54 följande:
    Chanell: Va skönt att allt är okej med bebis Det där med hjärtljuden är en myt, men OJ va roligt å spekulera juh Vi har varit på RUL idag och allt så jättebra ut. Vi fick behålla vårt datum 2/11. Hon ville inte skriva kontrakt på det men var rätt så säker på att det var en liten flicka vi väntar
    Ååh va roligt, grattis! Ska ni göra köns ul för att vara säkra eller vågar ni lita på att det är en flicka? Åh va mysigt, första flickan nu då
  • Loppan11
    NoahLeah skrev 2010-05-31 11:46:07 följande:
    Nu är stödbälte beställt. Får så ont i ljumskarna när jag går så jag nästan tjuter..ska testa bälte ett tag och se om det hjälper. Ska ju heldagar på Skansen mm med jobbet så måste ju kunna gå utan problem.Nån som har fler bra tips?
    Var har du beställt ditt stödbälte?
  • Bisquit

Fick just ett meddelande från en av mina bästa vänner. Hon fick en dotter i onsdags, men tyvärr så drabbades dottern av syrebrist under förlossningen. Så nu ligger hon på intensiven och även om det går åt rätt håll så vet dom fortfarande inte om hon kommer överleva.  

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2