Annizsj skrev 2010-11-17 11:47:01 följande:
Jo de slappa kläderna kan ju vara sköna att ha de första dagarna efter. Men sen är ju allas kroppar olika. Jag längtar såååååååååå tills jag får tillbaka min kropp, känns som om man lever i en annans kropp just nu. Tänk att kunna ha en vanlg tröja eller sina jeans! Tänkte på det igår när Viggo lyfte upp min tröja, att han minns nog inte mamma som smal???? Vart ju gravid när han var en sisådär 9 mån......
ja det ska bli skönt att få tillbaka sin kropp hihi.. men eftersom jag tappade alla de där kilona så hade jag ju massa överskottshud som ändå varit lite i vägen för snygga tröjor o byxor vid magen.. så jag har lite njutit nu när jag kunnat gå i tajta kläder för att huden fyllts ut av bäbis hihi
Jojo 85 skrev 2010-11-17 11:56:03 följande:
Ja, mjukisarna hänger nog med ett tag.. fast jag har packat ner mjukisar i BB väskan som jag inte använt på länge.. ena set'et har jag inte använt under grav (gjorde det förra grav) så det kommer kännas lite fräscht hoppas jag att hoppa i den dressen

Sen betällde jag en ny velour dress från HM för 149:- i rött.. som hittat.. billigare får man leta efter

Den hoppas jag kunna ha till jul iaf.. vi ska till Björnriket o där lär man ju strosa i myskläder mest

åh va mysigt det lät! ja jag har ett par mysbyxor som hängt med senaste månaderna så vi får hoppas att jag precis hunnit tvätta dem när det är dags för BB annars får jag gå naken haha