• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Annizsj
    sunflower79 skrev 2010-11-17 11:32:43 följande:
    ja jag kommer nog packa undan de flesta mammakläderna oxå, men de första dagarna inbillar jag mig att det kan vara skönt att ha kvar tex mammabyxorna som håller sladdermagen på plats haha
    Jo de slappa kläderna kan ju vara sköna att ha de första dagarna efter. Men sen är ju allas kroppar olika. Jag längtar såååååååååå tills jag får tillbaka min kropp, känns som om man lever i en annans kropp just nu. Tänk att kunna ha en vanlg tröja eller sina jeans! Tänkte på det igår när Viggo lyfte upp min tröja, att han minns nog inte mamma som smal???? Vart ju gravid när han var en sisådär 9 mån......
    Milo 070505 Viggo 090428 och liten bf 101123
  • Jojo 85
    sunflower79 skrev 2010-11-17 11:32:43 följande:
    ja jag kommer nog packa undan de flesta mammakläderna oxå, men de första dagarna inbillar jag mig att det kan vara skönt att ha kvar tex mammabyxorna som håller sladdermagen på plats haha
    Ja, mjukisarna hänger nog med ett tag.. fast jag har packat ner mjukisar i BB väskan som jag inte använt på länge.. ena set'et har jag inte använt under grav (gjorde det förra grav) så det kommer kännas lite fräscht hoppas jag att hoppa i den dressen Sen betällde jag en ny velour dress från HM för 149:- i rött.. som hittat.. billigare får man leta efter Den hoppas jag kunna ha till jul iaf.. vi ska till Björnriket o där lär man ju strosa i myskläder mest
    Josefine 4 maj 2009, BF 1 dec 2010 - jojossmultronstalle.blogspot.com/
  • sunflower79
    Annizsj skrev 2010-11-17 11:47:01 följande:
    Jo de slappa kläderna kan ju vara sköna att ha de första dagarna efter. Men sen är ju allas kroppar olika. Jag längtar såååååååååå tills jag får tillbaka min kropp, känns som om man lever i en annans kropp just nu. Tänk att kunna ha en vanlg tröja eller sina jeans! Tänkte på det igår när Viggo lyfte upp min tröja, att han minns nog inte mamma som smal???? Vart ju gravid när han var en sisådär 9 mån......
    ja det ska bli skönt att få tillbaka sin kropp hihi.. men eftersom jag tappade alla de där kilona så hade jag ju massa överskottshud som ändå varit lite i vägen för snygga tröjor o byxor vid magen.. så jag har lite njutit nu när jag kunnat gå i tajta kläder för att huden fyllts ut av bäbis hihi
    Jojo 85 skrev 2010-11-17 11:56:03 följande:
    Ja, mjukisarna hänger nog med ett tag.. fast jag har packat ner mjukisar i BB väskan som jag inte använt på länge.. ena set'et har jag inte använt under grav (gjorde det förra grav) så det kommer kännas lite fräscht hoppas jag att hoppa i den dressen Sen betällde jag en ny velour dress från HM för 149:- i rött.. som hittat.. billigare får man leta efter Den hoppas jag kunna ha till jul iaf.. vi ska till Björnriket o där lär man ju strosa i myskläder mest
    åh va mysigt det lät! ja jag har ett par mysbyxor som hängt med senaste månaderna så vi får hoppas att jag precis hunnit tvätta dem när det är dags för BB annars får jag gå naken haha
  • Barnen är mitt liv

Anniszj ja Rebecca var oxå 9 månader när jag fich veta att jag var gravid igen, vilken chock det var haha.. Men säger man pussa bebis så dyker hon med huvudet på magen och pussar magen som en hackspett haha..

Välkommen hit Atlet..

Sunflower haha bästa kommentaren du kläckte ut dig :P
    "ja jag kommer nog packa undan de flesta mammakläderna oxå, men de första dagarna inbillar jag mig att det kan vara skönt att ha kvar tex mammabyxorna som håller sladdermagen på plats haha"

Ja här är det fyra dagar kvar nu, känns så himla tråkigt att vänta. Har kännt mig deppig sen jag steg upp och bölat ett antal gånger idag och fått utbrott på mannen, tacka fan att han ändå är så förstående och tolerant när jag dummar mig så här, han bara kramar om mig och frågar om jag är lite grälsjuk haha då kan man ju inget annat än att le.. Har haft smärtsamma förvärkar idag när jag promenerade men nu är det ju som att dom aldrig funnits när man sitter här haha..

Ja det är lite som ett roulette spel man vet aldrig vem som står på tur nästa gång mohahaha..

• Barnen är mitt liv

Lilla Rebecca som nu blir storasyster om lillebror hittar ut det vill säga :P
    Undra om dom kommer vara lika varandra eller om bebis kanske vill ärva mina guldbruna ögon men det blir väl inte så :)
  • Annizsj
    Barnen är mitt liv skrev 2010-11-17 12:36:02 följande:
    Anniszj ja Rebecca var oxå 9 månader när jag fich veta att jag var gravid igen, vilken chock det var haha.. Men säger man pussa bebis så dyker hon med huvudet på magen och pussar magen som en hackspett haha..

Välkommen hit Atlet..

"ja jag kommer nog packa undan de flesta mammakläderna oxå, men de första dagarna inbillar jag mig att det kan vara skönt att ha kvar tex mammabyxorna som håller sladdermagen på plats haha"

Ja här är det fyra dagar kvar nu, känns så himla tråkigt att vänta. Har kännt mig deppig sen jag steg upp och bölat ett antal gånger idag och fått utbrott på mannen, tacka fan att han ändå är så förstående och tolerant när jag dummar mig så här, han bara kramar om mig och frågar om jag är lite grälsjuk haha då kan man ju inget annat än att le.. Har haft smärtsamma förvärkar idag när jag promenerade men nu är det ju som att dom aldrig funnits när man sitter här haha..

Ja det är lite som ett roulette spel man vet aldrig vem som står på tur nästa gång mohahaha..
    Hihi, va söta de är. Båda mina älskar att pussa och prutta på magen. Viggo gör ju allt som Milo gör så han är rätt lättlärd. Tyvärr så är det inte alltid så positivt, ja du vet när en skriker så skriker den andra och själv så blir man galen poch skriker till sist själv.....
    När är Rebecca född?
  • Jojo 85
    Barnen är mitt liv skrev 2010-11-17 12:36:02 följande:

Välkommen hit Atlet..

Jobbigt när hormonerna svajjar så

Josefine var nog oxå runt 9-10 mån.. anniszj o jag är ju maj-09 mammor båda två så vi har följys åt en grav redan
    Josefine 4 maj 2009, BF 1 dec 2010 - jojossmultronstalle.blogspot.com/
  • Annizsj
    Barnen är mitt liv skrev 2010-11-17 12:38:39 följande:

Lilla Rebecca som nu blir storasyster om lillebror hittar ut det vill säga :P
    Undra om dom kommer vara lika varandra eller om bebis kanske vill ärva mina guldbruna ögon men det blir väl inte så :)
    Sötis! Och va mkt hår.....hihi. Har mina med, men vi klipper ju dem rätt ofta....men båda har relativt långt hår ....

Kan säga att plusset kom som en chock även för oss. Vaddå, vi sexade på i en period, men innan har man ju tänkt bebis bebis å så har man väntat på ett plus. Nu väntade man inte....men det kom iaf. Å idag är vi såklart världens lyckligaste för det...om inte väldigt nervösa inför hur man ska fixa det.
  • Hedi

Williams: det kan du säkert! Jag har ocksa haft jättesariga bröstvartor! men jag smörjer in dem med salva och sen har jag köpt nagot som heter heilwolle. Det är farull som har en läkande effekt sa nu börjar det bli mycket bättre. Jag här även beställt ammningsinlägg som ska ha en helande effekt, de är ocksa tillverkade utav ull och gar att tvätta.

• Barnen är mitt liv

Haha ja här kan det skrikas ganska bra, dom stora syskonen har ju lärt Rebecca skrika högt och lågt hela tiden så blir hon sur, glad, arg, ledsen, förvånad så kommer det ett skrik men förvånad = skrik och sen ett åhhhh glad = skrik och sen ett leende. på natten är det skrik och sen ett papappapapapapapaaaaaaaaa inatt var hon så trött så hon viskade jättetyst i sömnen paaaapaaaaaaaa sen sov hon vidare tokstolla :)

Annizsj hon är född den 14 maj men skulle komma den 30e enligt bf

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2