Marinero skrev 2010-07-30 16:10:55 följande:
Trulsa: ja som Annizj skriver så behöver du nog inte oroa dig över att han tar ut skilsmässa över en glass

Men jag förstår dig helt o hållet, jag har nämligen haft, och har fruktansvärda problem med mina hormoner! Vi har haft up and downs i vårt förhållande med. Så hormonerna har inte gjort saken bättre, nojar mig till o från över vårt förhållande hela tiden samtidigt som jag kan va så bitchig... ja jag har aldrig upplevt detta innan. Usch hoppas verkligen det ska lugna sig snart! Vissa dar är jag jätteglad, sen kan jag bli så arg över skitsaker och det håller i sig länge! Tyvärr.Ååh, finns INGET bättre än att ha en bra bok att läsa! Rena sömnmedicinen med när man ska lägga sig
Usch vilket pissväder. Regnat hela dan, ja det har fullkomligen öst! Men jag har packat en himla massa här hemma så jag känner mig jättenöjd

Och sen har jag vilat, nu har jag stekt fisk för middagen imorgon och sen ska vi käka pizza när dottern sover för natten!
Ja,. hormonsvängningar å allt det där vet jag hur det är, Jag kan från att vara så lugn å mysig totalt explodera. Kan bli irreterad på precis allting. Så visst, sambon får ta mkt. Men vem skulle man annars ta ut det på? Det är inte han som ska genomlida en till plågsam förlossning. Tycker liksom att det är hans tur nu
Snart dags att sluta för dagen. Men tyvärr jobb imorgon igen. Har frågat precis alla om de kan byta att jobba kväll imorgon? Jag tycker att det är så jobbigt att jobba till 23..å lördag.....suck! Men det är mitt sista pass. Ska försöka jobba lite extra i sep/okt...allt för att få billigt busskort (fin rabatt vi har) . Men vill inte dra på mig för mkt jobb. SKa orka med skola och barn också.....