BF November,2010 DEL 2
Jo jag kan tänka mig det är kaos ibörjan. Har hört från fler at det tar upp till ett halvår ungefär. Ja du sömnen är värst med småbarnstiden. Det tärde mkt på vårt förhållande. När Olivia började sova va vi gladare båda två och de va då vi bestämde oss för en till. Jag har ställt in mig på det jobbigaste nu, fast såklart kan man inte föreställa sig hur jobbigt det blir men man får iaf försöka tänka att det inte är en dans på rosor.
Haha ja ngn gång får den större igen av den mindre ja
Man är verkligen en sådan mkt gladare och trevligare person bara man får sova. Nu är det största problemet att Viggo behagar vakna så tidigt. Allt efter 6:30 är ok, då funkar jag om jag har sovit någorlunda under natten. Nu så går man ju upp 1-2 ggr för att gå på toaletten plus några korta uppvak från Viggo. Sedan tror jag att Milo i regel vaknar å skriker varannan-var tredje natt. Då drömmer han eller har tappat nappen. Är sååååå trött på den där nappen. Hela sommaren, precis som förra ska den sitta i munnen. Man orkar inte ta konflikten hela tiden. så ibland får han ha den iaf. Men vi har sagt att INNAN dagis börjar ska den bort. Sedan är vi i full gång med att bli av med blöjan också. men det är ju ett längre svårare projekt. nappen ryker först! Vi får nog räkna med tre blöjbarn i nov.