Inlägg från: Annizsj |Visa alla inlägg
  • Annizsj

BF November,2010 DEL 2

Verkar bli många Agnes här vi vet ju inte vad det är för nån i magen. Men tjej så blir det en liten Agnes. Helene- efter 1 år utan att träffa ditt ex tjej kan man ju undra vad det är för någon? Han borde väl med stolthet visa upp henne? Kanske inte är så seriöst då? De kanske inte umgås så mkt den veckan han har barnen? Jag hade krävt att få träffa den som träffar tar hans om leker med mins barn! Hur kan en människa inte förstå det? Hum.... Det är min åsikt!

Milo 070505 Viggo 090428 och liten bf 101123
  • Annizsj

Men många 23- åringar är väldigt mogna o speciellt tjejer. Min man o pappa till våra snart trezbarn är 26 år o jag hade inte bytt bort honom för allt i världen! Så just en siffra är inget att hänga upp sig på tycker jag...

• Annizsj

Visst får du det. Men undvik fisk o skaldjur från Vättern. Vi har kräftor från Vättern i frysen men blir inget med det i år!

• Annizsj

Klart de kan sitta fram. Vi flyttade bak milo när han ve kring 2 år. Sen kom ju Viggo o honom ville vi ha mest fram., Milo blev också jätteåksjuk så bi valde att vända stolen i det blev bättre. Han har också vikt o längd för att sitta så. Bebisen kommer att få sitta bak med milo o den som inte kör, om hela fam åker iväg. Är det ok att ha babyskyddey i mitten ? Den sitter ku ändå bakåtvänd så borde ju vara ok...,

• Annizsj

Vi har inget val. Flyttar vi bak viggos stol får det bara plats med två stolar där bak. Deras stolar är ju så stora. Nästa modell är ju mindre så då får vi se hur vi gör...

• Annizsj

Oj vilken lång kille ni har jag som tycker vår plutt är lång. Drygt 100 cm, var ett tag den vi mätte honom.. Har ni märkt att endel tror att han är äldre än han är? Det är ju tyvärr inte alltid till deras fördel. Det krävs ju desto mer av dem när de är äldre. Jag kan bli så trött när folk säger-men oj va lång han är. Han ser ju lika gammal ut som vår son sade ett pucko på milos dagis. Nej det gör han inte o när han sade detta så var m bara drygt 2,5 år o såg defenitivt inte ut att vara snart fem! Det är fint med långa barn!!

• Annizsj

Godmorgon! Trist väder helt grått. Vi åker nog in till svärisarna sen. Bara jag o Viggo uppe än så länge. Själv har man sovit piss. V hade en dålig natt, m skrek o sambon somnade i soffan. Så trist att vara såhär trött när det äntligen är helg o alla är lediga. Nu är det en liten som vill ha mammas uppmärksamhet. Han läser för fullt Chanell- flyttdags idag?

• Annizsj
    kicki08 skrev 2010-08-07 09:09:00 följande:
    Skönt att få vara uppe en stund själv och bara vara Blir inte SÅ ofta jag är det nuförtiden. Jag är så trött på mornarna så jag försöker sova en stund med Theo då.
    Däremot på eftermiddagarna när han sover en stund blir det lite tid över Men då är det ju oftast annat som ska fixas

börjar bli sovdags här snart för Theo med. Vette sjutton hur vi ska få in honom på en sovning om dagen bara.... :-\ Han vaknar så tidigt så det funkar bara inte..... På dagis sover dom kl 11. Och max 1½ timma. Hur ska det gå liksom? dom rättar sig väl efter barnen hoppas jag, om dom behöver sova mer.
    Det är samma här. Men denna vecka har vi lyckats få honom att sova efter lunch å bara en gång, men då måste han sova en 2 h.... När han börjar dagis blir det nog två ggr igen, eftersom de sover innan maten....

Nä, nu tjatar sambon....filmdags! Har laddat med chips!
  • Annizsj

Jojjo- stackars liten då. Klart det gör ont i hela mammahjärtat när ens barn slår sig så.

• Annizsj

Snälla berätta in fler hemska historier där små barn dör. Kommer ju inte kunna sova nu. Sånt får ku bara inte hända man blir ju helt knäckt av Sånt där. Vi sänkte viggos säng i rätt tid... Klart att de slår sig när de springer o klättrar o har sig... Vet inte hur många blåmärken vår lille har efter dagens lektur på stans nya lekplats??? Helt underbar lekplats med såndär Matta. Åker nu någon gång till Jönköping får ni inte missa den!

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2